Autobusy s alternativním pohonem Volvo: Hybridy, bio i CNG

1/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Autobusy s alternativním pohonem Volvo: Hybridy, bio i CNG
    Autobusy s alternativním pohonem Volvo: Hybridy, bio i CNG| Zdroj: acz
  • Řidič má k dispozici běžnou výbavu, hlavní změny proti konvenční verzi se nacházejí na přístrojovém štítu
    Řidič má k dispozici běžnou výbavu, hlavní změny proti konvenční verzi se nacházejí na přístrojovém štítu| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Kloubový CNG/bioplynový autobus má nádrže umístěné na střeše
    Kloubový CNG/bioplynový autobus má nádrže umístěné na střeše| Zdroj: acz
  • Na pětilitrový čtyřválec je napojen generátor a dvanáctistupňová automatizovaná převodovka I-Shift
    Na pětilitrový čtyřválec je napojen generátor a dvanáctistupňová automatizovaná převodovka I-Shift| Zdroj: acz
  • Motor G9B o jednotném výkonu 223 kW je určen pro obě délková provedení řady 7900 Gas
    Motor G9B o jednotném výkonu 223 kW je určen pro obě délková provedení řady 7900 Gas| Zdroj: acz
  • Hybrid používá vertikálně uložený čtyřválec D5F
    Hybrid používá vertikálně uložený čtyřválec D5F| Zdroj: acz
Autobusy s alternativním pohonem Volvo: Hybridy, bio i CNG
Řidič má k dispozici běžnou výbavu, hlavní změny proti konvenční verzi se nacházejí na přístrojovém štítu
Volvo
Kloubový CNG/bioplynový autobus má nádrže umístěné na střeše
Na pětilitrový čtyřválec je napojen generátor a dvanáctistupňová automatizovaná převodovka I-Shift
Motor G9B o jednotném výkonu 223 kW je určen pro obě délková provedení řady 7900 Gas
Hybrid používá vertikálně uložený čtyřválec D5F