Motor uprostřed, turbo a stovka pod 6 sekund. Nadějná Škoda Salamander měla krátký život

1/12
Zavřít
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“