Automatický parkovací dům - Mechanický portýr
20
/
24
Prohlédnout znovu
Automatický parkovací dům - Mechanický portýr
Automatický parkovací dům - Mechanický portýr
|
acz
První část parkovacího procesu, kde řidič přijede k závoře umožňující vjet do parkovacího boxu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
S orientací pomáhá světelná tabule na boku garáže.
|
acz
Abarth
|
acz
Než řidič vůz opustí, musí zatáhnout ruční brzdu a zařadit jedničku.
|
acz
Abarth
|
acz
Při odchodu pak nesmí zapomenout odebrat parkovací lístek.
|
acz
Jakmile se zavřou vrata, paleta s vozem odjede do jednoho ze dvou výtahů.
|
acz
Systém vyhodnotí, kde je nejbližší volné místo, a odveze auto do jednoho ze šesti pater.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Tam je pak pomocí manipulátoru zaparkováno.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Když chcete vůz vyzvednout, musíte u terminálu zaplatit.
|
acz
Celý systém hlídají a obsluhují stovky laserových čidel a elektromotorů.
|
acz
Moderní vzhled se nám líbil. Třeba bývalý hejtman Rath proti němu však bojoval.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
V útrobách budovy je připraven dieselový agregát pro případ výpadku elektrické energie
|
acz
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 85 kW DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem