Bentley 3½ Litre a 4¼ Litre: První Derby Bentley měl mnoho tváří

1/20
Zavřít
  • Bentley 3 ½ Litre Open Tourer z roku 1934 oblékla pravděpodobně karosárna Vanden Plas, založená v roce 1870 v belgickém Bruselu.
    Bentley 3 ½ Litre Open Tourer z roku 1934 oblékla pravděpodobně karosárna Vanden Plas, založená v roce 1870 v belgickém Bruselu.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Zhruba polovina vozů Bentley 3½ Litre měla karoserii od firmy Park Ward. Na obrázku je dvoudveřový kabriolet s nataženou textilní střechou.
    Zhruba polovina vozů Bentley 3½ Litre měla karoserii od firmy Park Ward. Na obrázku je dvoudveřový kabriolet s nataženou textilní střechou.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Luxusní interiér vozů s karoserií Park Ward měl většinou kožené čalounění sedadel a dveřních výplní.
    Luxusní interiér vozů s karoserií Park Ward měl většinou kožené čalounění sedadel a dveřních výplní.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Vozy Bentley 3½ Litre poháněl řadový šestiválec s objemem 3669 cm3, rozvodem OHV a nejvyšším výkonem 111 koní.
    Vozy Bentley 3½ Litre poháněl řadový šestiválec s objemem 3669 cm3, rozvodem OHV a nejvyšším výkonem 111 koní.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Čtyřmístný kabriolet Bentley 3½ Litre s karoserií Vanden Plas, ročník 1934. Kabrioletům se v Anglii říkalo Drophead Coupé (DHC).
    Čtyřmístný kabriolet Bentley 3½ Litre s karoserií Vanden Plas, ročník 1934. Kabrioletům se v Anglii říkalo Drophead Coupé (DHC). | Zdroj: Coachbuild
  • Bentley 3 ½ Litre All Weather Tourer s karoserií Mulliner z roku 1934. Jak název napovídá, byl to vůz do každého počasí.
    Bentley 3 ½ Litre All Weather Tourer s karoserií Mulliner z roku 1934. Jak název napovídá, byl to vůz do každého počasí.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Čtyřdveřový Bentley 3 ½ Litre Sports Saloon s karoserií Park Ward, ročník 1934.
    Čtyřdveřový Bentley 3 ½ Litre Sports Saloon s karoserií Park Ward, ročník 1934.| Zdroj: Coachbuild
  • Na tento Bentley 3 ½ Litre Tourer z roku 1934 dodala karoserii londýnská firma Lancefield-Corsica.
    Na tento Bentley 3 ½ Litre Tourer z roku 1934 dodala karoserii londýnská firma Lancefield-Corsica. | Zdroj: WheelsAge.org
  • Čtyřdveřový sedan Bentley 3.5 Aerodynamic Saloon s karoserií od firmy Rippon Brothers z Huddersfieldu (Yorkshire).
    Čtyřdveřový sedan Bentley 3.5 Aerodynamic Saloon s karoserií od firmy Rippon Brothers z Huddersfieldu (Yorkshire).| Zdroj: Conceptcarz
  • Dvoudveřové kupé Bentley 3 ½ Litre z roku 1935 mělo splývavou záď a zakrytá zadní kola.
    Dvoudveřové kupé Bentley 3 ½ Litre z roku 1935 mělo splývavou záď a zakrytá zadní kola.| Zdroj: Mad4wheels
  • Také britská karosárna James Young, založená v roce 1922, dodávala karoserie na podvozku Bentley 3 ½ Litre. Kabriolet pochází z roku 1935.
    Také britská karosárna James Young, založená v roce 1922, dodávala karoserie na podvozku Bentley 3 ½ Litre. Kabriolet pochází z roku 1935.| Zdroj: Favcars
  • Uhlazenější tvary nabízela pařížská karosárna Kellner. Kupé Bentley 3 ½ Litre pochází z roku 1935.
    Uhlazenější tvary nabízela pařížská karosárna Kellner. Kupé Bentley 3 ½ Litre pochází z roku 1935.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Zajímavou variantou na téma Bentley 3 ½ Litre je toto pětidveřové kombi Shooting Brake, jehož karoserii navrhla a vyrobila karosárna Jones Bros.
    Zajímavou variantou na téma Bentley 3 ½ Litre je toto pětidveřové kombi Shooting Brake, jehož karoserii navrhla a vyrobila karosárna Jones Bros.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Elegantní dvoudveřové kupé Bentley 3 ½ Litre Sports Saloon z roku 1935 má na svědomí karosárna Gurney Nutting.
    Elegantní dvoudveřové kupé Bentley 3 ½ Litre Sports Saloon z roku 1935 má na svědomí karosárna Gurney Nutting.| Zdroj: Favcars
  • Kabriolet Bentley 3 ½ Litre Tourer z roku 1935 karosovala firma Jarvis & Sons ve spolupráci s Abbey Coachworks.
    Kabriolet Bentley 3 ½ Litre Tourer z roku 1935 karosovala firma Jarvis & Sons ve spolupráci s Abbey Coachworks.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Bentley 3 ½ Litre Sedanca Coupe z roku 1936. Karoserie se stahovací střechou nad zadními sedadly pochází od firmy Windovers.
    Bentley 3 ½ Litre Sedanca Coupe z roku 1936. Karoserie se stahovací střechou nad zadními sedadly pochází od firmy Windovers.| Zdroj: Favcars
  • Sportovní Bentley 3 ½ Litre Torpedo Roadster z roku 1937 postavila karosárna Petersen Engineering.
    Sportovní Bentley 3 ½ Litre Torpedo Roadster z roku 1937 postavila karosárna Petersen Engineering.| Zdroj: Bonhams
  • Aerodynamické kupé na podvozku Bentley 4¼ Litre postavila pařížská karosárna Pourtout pro řeckého loďaře Andrého Embiricosa. Design Georges Paulin.
    Aerodynamické kupé na podvozku Bentley 4¼ Litre postavila pařížská karosárna Pourtout pro řeckého loďaře Andrého Embiricosa. Design Georges Paulin.| Zdroj: Net Car Show
  • Čtyřdveřové Bentley 4¼ Litre s karoserií Park Ward z roku 1939. Přední i zadní dveře měly závěsy vzadu (říkalo se jim „sebevražedné“).
    Čtyřdveřové Bentley 4¼ Litre s karoserií Park Ward z roku 1939. Přední i zadní dveře měly závěsy vzadu (říkalo se jim „sebevražedné“).| Zdroj: WheelsAge.org
  • Výroba podvozků Bentley 4¼ Litre skončila v roce 1939, ale některé finální vozy se prodávaly ještě v roce 1940.
    Výroba podvozků Bentley 4¼ Litre skončila v roce 1939, ale některé finální vozy se prodávaly ještě v roce 1940.| Zdroj: Wikipedia
Bentley 3 ½ Litre Open Tourer z roku 1934 oblékla pravděpodobně karosárna Vanden Plas, založená v roce 1870 v belgickém Bruselu.
Zhruba polovina vozů Bentley 3½ Litre měla karoserii od firmy Park Ward. Na obrázku je dvoudveřový kabriolet s nataženou textilní střechou.
Luxusní interiér vozů s karoserií Park Ward měl většinou kožené čalounění sedadel a dveřních výplní.
Vozy Bentley 3½ Litre poháněl řadový šestiválec s objemem 3669 cm3, rozvodem OHV a nejvyšším výkonem 111 koní.
Čtyřmístný kabriolet Bentley 3½ Litre s karoserií Vanden Plas, ročník 1934. Kabrioletům se v Anglii říkalo Drophead Coupé (DHC).
Bentley 3 ½ Litre All Weather Tourer s karoserií Mulliner z roku 1934. Jak název napovídá, byl to vůz do každého počasí.
Čtyřdveřový Bentley 3 ½ Litre Sports Saloon s karoserií Park Ward, ročník 1934.
Na tento Bentley 3 ½ Litre Tourer z roku 1934 dodala karoserii londýnská firma Lancefield-Corsica.
Čtyřdveřový sedan Bentley 3.5 Aerodynamic Saloon s karoserií od firmy Rippon Brothers z Huddersfieldu (Yorkshire).
Dvoudveřové kupé Bentley 3 ½ Litre z roku 1935 mělo splývavou záď a zakrytá zadní kola.
Také britská karosárna James Young, založená v roce 1922, dodávala karoserie na podvozku Bentley 3 ½ Litre. Kabriolet pochází z roku 1935.
Uhlazenější tvary nabízela pařížská karosárna Kellner. Kupé Bentley 3 ½ Litre pochází z roku 1935.
Zajímavou variantou na téma Bentley 3 ½ Litre je toto pětidveřové kombi Shooting Brake, jehož karoserii navrhla a vyrobila karosárna Jones Bros.
Elegantní dvoudveřové kupé Bentley 3 ½ Litre Sports Saloon z roku 1935 má na svědomí karosárna Gurney Nutting.
Kabriolet Bentley 3 ½ Litre Tourer z roku 1935 karosovala firma Jarvis & Sons ve spolupráci s Abbey Coachworks.
Bentley 3 ½ Litre Sedanca Coupe z roku 1936. Karoserie se stahovací střechou nad zadními sedadly pochází od firmy Windovers.
Sportovní Bentley 3 ½ Litre Torpedo Roadster z roku 1937 postavila karosárna Petersen Engineering.
Aerodynamické kupé na podvozku Bentley 4¼ Litre postavila pařížská karosárna Pourtout pro řeckého loďaře Andrého Embiricosa. Design Georges Paulin.
Čtyřdveřové Bentley 4¼ Litre s karoserií Park Ward z roku 1939. Přední i zadní dveře měly závěsy vzadu (říkalo se jim „sebevražedné“).
Výroba podvozků Bentley 4¼ Litre skončila v roce 1939, ale některé finální vozy se prodávaly ještě v roce 1940.