Bentley 3 ½ Litre Open Tourer z roku 1934 oblékla pravděpodobně karosárna Vanden Plas, založená v roce 1870 v belgickém Bruselu.|
Zdroj: WheelsAge.org
Zhruba polovina vozů Bentley 3½ Litre měla karoserii od firmy Park Ward. Na obrázku je dvoudveřový kabriolet s nataženou textilní střechou.|
Zdroj: WheelsAge.org
Luxusní interiér vozů s karoserií Park Ward měl většinou kožené čalounění sedadel a dveřních výplní.|
Zdroj: WheelsAge.org
Vozy Bentley 3½ Litre poháněl řadový šestiválec s objemem 3669 cm3, rozvodem OHV a nejvyšším výkonem 111 koní.|
Zdroj: WheelsAge.org
Čtyřmístný kabriolet Bentley 3½ Litre s karoserií Vanden Plas, ročník 1934. Kabrioletům se v Anglii říkalo Drophead Coupé (DHC). |
Zdroj: Coachbuild
Bentley 3 ½ Litre All Weather Tourer s karoserií Mulliner z roku 1934. Jak název napovídá, byl to vůz do každého počasí.|
Zdroj: WheelsAge.org
Čtyřdveřový Bentley 3 ½ Litre Sports Saloon s karoserií Park Ward, ročník 1934.|
Zdroj: Coachbuild
Na tento Bentley 3 ½ Litre Tourer z roku 1934 dodala karoserii londýnská firma Lancefield-Corsica. |
Zdroj: WheelsAge.org
Čtyřdveřový sedan Bentley 3.5 Aerodynamic Saloon s karoserií od firmy Rippon Brothers z Huddersfieldu (Yorkshire).|
Zdroj: Conceptcarz
Dvoudveřové kupé Bentley 3 ½ Litre z roku 1935 mělo splývavou záď a zakrytá zadní kola.|
Zdroj: Mad4wheels
Také britská karosárna James Young, založená v roce 1922, dodávala karoserie na podvozku Bentley 3 ½ Litre. Kabriolet pochází z roku 1935.|
Zdroj: Favcars
Uhlazenější tvary nabízela pařížská karosárna Kellner. Kupé Bentley 3 ½ Litre pochází z roku 1935.|
Zdroj: WheelsAge.org
Zajímavou variantou na téma Bentley 3 ½ Litre je toto pětidveřové kombi Shooting Brake, jehož karoserii navrhla a vyrobila karosárna Jones Bros.|
Zdroj: WheelsAge.org
Elegantní dvoudveřové kupé Bentley 3 ½ Litre Sports Saloon z roku 1935 má na svědomí karosárna Gurney Nutting.|
Zdroj: Favcars
Kabriolet Bentley 3 ½ Litre Tourer z roku 1935 karosovala firma Jarvis & Sons ve spolupráci s Abbey Coachworks.|
Zdroj: WheelsAge.org
Bentley 3 ½ Litre Sedanca Coupe z roku 1936. Karoserie se stahovací střechou nad zadními sedadly pochází od firmy Windovers.|
Zdroj: Favcars
Sportovní Bentley 3 ½ Litre Torpedo Roadster z roku 1937 postavila karosárna Petersen Engineering.|
Zdroj: Bonhams
Aerodynamické kupé na podvozku Bentley 4¼ Litre postavila pařížská karosárna Pourtout pro řeckého loďaře Andrého Embiricosa. Design Georges Paulin.|
Zdroj: Net Car Show
Čtyřdveřové Bentley 4¼ Litre s karoserií Park Ward z roku 1939. Přední i zadní dveře měly závěsy vzadu (říkalo se jim „sebevražedné“).|
Zdroj: WheelsAge.org
Výroba podvozků Bentley 4¼ Litre skončila v roce 1939, ale některé finální vozy se prodávaly ještě v roce 1940.|
Zdroj: Wikipedia