Bentley Continental GT slaví 80.000 vyrobených kusů. Jak se za tu dobu změnil?
50
/
68
Prohlédnout znovu
Bentley Continental GT slaví 80.000 vyrobených kusů. Jak se za tu dobu změnil?
Bentley Continental GT
|
Bentley
Bentley Continental GT
|
Bentley
Bentley Continental GT
|
Bentley
Bentley Continental GT
|
Bentley
Bentley Continental GT
|
Bentley
Bentley Continental GT
|
Bentley
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Aktuálně nás nenapadá auto s hezčím interiérem. Digitální přístroje působí díky 3D grafi ce luxusně. Novinkou je možnost zkombinovat v obložení dva typy materiálu.
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Chloubou continentalu je takzvaný rotující displej. Trojhranný blok, který má na jedné straně pouze dekor, na druhé displej multimediálního systému a na třetí krásné analogové ukazatele.
|
acz
Příplatkový prvek za skoro 150 000 Kč chce každý, auto bez něj se prý snad ještě ani nevyrobilo. Jedno takové „levnější“ si ale jistý český klient objednal.
|
acz
Nápisy na tlačítkové liště jsou voleny tak, aby měly symetricky od středového kolečka vždy stejný počet písmen.
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Kosočtvercům na dveřích a sedadlech říká Darren diamanty. Každý je tvořen 712 stehy, celkem byste jich v interiéru napočítali 310 675. Padne na ně 2,8 km nití!
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Že má strojovna 6.0 W12 s dvěma turby sílu lokomotivy, je každému jasné. Že ale dokáže cestovat i za 8,5 l/100 km, nás vážně překvapilo. Běžně počítač hlásil spotřebu kolem 12 litrů.
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Bentley Continental GT
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid