Aktuálně nás nenapadá auto s hezčím interiérem. Digitální přístroje působí díky 3D grafi ce luxusně. Novinkou je možnost zkombinovat v obložení dva typy materiálu.|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Chloubou continentalu je takzvaný rotující displej. Trojhranný blok, který má na jedné straně pouze dekor, na druhé displej multimediálního systému a na třetí krásné analogové ukazatele.|
Zdroj: acz
Příplatkový prvek za skoro 150 000 Kč chce každý, auto bez něj se prý snad ještě ani nevyrobilo. Jedno takové „levnější“ si ale jistý český klient objednal.|
Zdroj: acz
Nápisy na tlačítkové liště jsou voleny tak, aby měly symetricky od středového kolečka vždy stejný počet písmen.|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Kosočtvercům na dveřích a sedadlech říká Darren diamanty. Každý je tvořen 712 stehy, celkem byste jich v interiéru napočítali 310 675. Padne na ně 2,8 km nití!|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Že má strojovna 6.0 W12 s dvěma turby sílu lokomotivy, je každému jasné. Že ale dokáže cestovat i za 8,5 l/100 km, nás vážně překvapilo. Běžně počítač hlásil spotřebu kolem 12 litrů.|
Zdroj: acz