Byli jsme v laboratoři nedestruktivních zkoušek: Crashtesty bez bouračky!
1
/
7
Prohlédnout znovu
Byli jsme v laboratoři nedestruktivních zkoušek: Crashtesty bez bouračky!
Byli jsme v laboratoři nedestruktivních zkoušek: Crashtesty bez bouračky!
|
acz
Abarth
|
acz
Hlavní výhodu reverzních testů představuje možnost fi gurínu na startu přesně usadit
|
acz
Odpalovací zařízení praku pracuje na principu přepouštění tlaku servoventilem z nádrží za píst
|
acz
Zkouška účinnosti hlavové opěrky
|
acz
Náraz za nízké rychlosti
|
acz
Nárazová zkouška kol z lehkých slitin
|
acz
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů