BMW 2000 C/CS (1965–1969): Kupé Nové třídy

2/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • V Severní Americe nebyly světlomety pod kryty povoleny, proto se tam prodávaly vozy s dvojicemi kruhových světlometů bez krytů.
    V Severní Americe nebyly světlomety pod kryty povoleny, proto se tam prodávaly vozy s dvojicemi kruhových světlometů bez krytů.| Zdroj: Mecum
  • Wilhelm Hofmeister vycházel při návrhu kupé Nové třídy z kupé 3200 CS (1962–1965) s karoserií od Bertoneho.
    Wilhelm Hofmeister vycházel při návrhu kupé Nové třídy z kupé 3200 CS (1962–1965) s karoserií od Bertoneho.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Na přání a za příplatek se model BMW 2000 C dodával s třístupňovou automatickou převodovkou.
    Na přání a za příplatek se model BMW 2000 C dodával s třístupňovou automatickou převodovkou.| Zdroj: Thetruthaboutcars.com
  • Vpředu měla kupé BMW 2000 C/CS (tovární kód E120) nezbytné „ledvinky“ a dvojité světlomety pod průhlednými kryty (kruhový a obdélníkový), integrované se směrovkami.
    Vpředu měla kupé BMW 2000 C/CS (tovární kód E120) nezbytné „ledvinky“ a dvojité světlomety pod průhlednými kryty (kruhový a obdélníkový), integrované se směrovkami. | Zdroj: Wheelsage.org
  • Do čtyřválce v kupé BMW 2000 CS dodávaly palivo dva karburátory Solex. Výkon vzrostl na 120 k (88 kW).
    Do čtyřválce v kupé BMW 2000 CS dodávaly palivo dva karburátory Solex. Výkon vzrostl na 120 k (88 kW).| Zdroj: Wheelsage.org
  • Elegantní dvoudveřové kupé BMW 2000 CS bez středových střešních sloupků mělo rozvor 2 550 mm a bylo dlouhé přes 4,5 metru.
    Elegantní dvoudveřové kupé BMW 2000 CS bez středových střešních sloupků mělo rozvor 2 550 mm a bylo dlouhé přes 4,5 metru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Z modelů Nové třídy převzala čtyřmístná kupé BMW 2000 C a CS širokou chromovanou lištu procházející nad přídí a na bocích ve výši klik dveří až k useknuté zádi.
    Z modelů Nové třídy převzala čtyřmístná kupé BMW 2000 C a CS širokou chromovanou lištu procházející nad přídí a na bocích ve výši klik dveří až k useknuté zádi.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Za předním nárazníkem mělo kupé po obou stranách řadu svislých chladicích otvorů.
    Za předním nárazníkem mělo kupé po obou stranách řadu svislých chladicích otvorů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřová kupé BMW 2000 C/CS s karoserií podle návrhu Wilhelma Hofmeistera stavěla německá karosárna Karmann.
    Dvoudveřová kupé BMW 2000 C/CS s karoserií podle návrhu Wilhelma Hofmeistera stavěla německá karosárna Karmann.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Vzadu měla kupé prostorný zavazadelník s vysokou nákladovou hranou. Vodorovná koncová světla byla umístěna nad nárazníkem po stranách poznávací značky.
    Vzadu měla kupé prostorný zavazadelník s vysokou nákladovou hranou. Vodorovná koncová světla byla umístěna nad nárazníkem po stranách poznávací značky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kapota motoru se otevírala směrem dopředu a víko zavazadelníku nahoru.
    Kapota motoru se otevírala směrem dopředu a víko zavazadelníku nahoru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Pod zadním nárazníkem byla někdy umístěna mlhová světla.
    Pod zadním nárazníkem byla někdy umístěna mlhová světla.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Přední kola byla zavěšena na spodních příčných ramenech a vzpěrách MacPherson. Poháněná zadní kola byla zavěšena na vlečených ramenech.
    Přední kola byla zavěšena na spodních příčných ramenech a vzpěrách MacPherson. Poháněná zadní kola byla zavěšena na vlečených ramenech.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Obě verze se standardně dodávaly s čtyřstupňovou plně synchronizovanou převodovkou s řadicí pákou na podlaze.
    Obě verze se standardně dodávaly s čtyřstupňovou plně synchronizovanou převodovkou s řadicí pákou na podlaze.| Zdroj: Commons.wikimedia.org
  • Nástupcem kupé Nové třídy se v roce 1968 stalo větší kupé 2800 CS (E9), poháněné řadovým šestiválcem s objemem 2,8 litru.
    Nástupcem kupé Nové třídy se v roce 1968 stalo větší kupé 2800 CS (E9), poháněné řadovým šestiválcem s objemem 2,8 litru.| Zdroj: Wikipedia
V Severní Americe nebyly světlomety pod kryty povoleny, proto se tam prodávaly vozy s dvojicemi kruhových světlometů bez krytů.
Wilhelm Hofmeister vycházel při návrhu kupé Nové třídy z kupé 3200 CS (1962–1965) s karoserií od Bertoneho.
Na přání a za příplatek se model BMW 2000 C dodával s třístupňovou automatickou převodovkou.
Vpředu měla kupé BMW 2000 C/CS (tovární kód E120) nezbytné „ledvinky“ a dvojité světlomety pod průhlednými kryty (kruhový a obdélníkový), integrované se směrovkami.
Do čtyřválce v kupé BMW 2000 CS dodávaly palivo dva karburátory Solex. Výkon vzrostl na 120 k (88 kW).
Elegantní dvoudveřové kupé BMW 2000 CS bez středových střešních sloupků mělo rozvor 2 550 mm a bylo dlouhé přes 4,5 metru.
Z modelů Nové třídy převzala čtyřmístná kupé BMW 2000 C a CS širokou chromovanou lištu procházející nad přídí a na bocích ve výši klik dveří až k useknuté zádi.
Za předním nárazníkem mělo kupé po obou stranách řadu svislých chladicích otvorů.
Dvoudveřová kupé BMW 2000 C/CS s karoserií podle návrhu Wilhelma Hofmeistera stavěla německá karosárna Karmann.
Vzadu měla kupé prostorný zavazadelník s vysokou nákladovou hranou. Vodorovná koncová světla byla umístěna nad nárazníkem po stranách poznávací značky.
Kapota motoru se otevírala směrem dopředu a víko zavazadelníku nahoru.
Pod zadním nárazníkem byla někdy umístěna mlhová světla.
Přední kola byla zavěšena na spodních příčných ramenech a vzpěrách MacPherson. Poháněná zadní kola byla zavěšena na vlečených ramenech.
Obě verze se standardně dodávaly s čtyřstupňovou plně synchronizovanou převodovkou s řadicí pákou na podlaze.
Nástupcem kupé Nové třídy se v roce 1968 stalo větší kupé 2800 CS (E9), poháněné řadovým šestiválcem s objemem 2,8 litru.