BMW 2000 C/CS (1965–1969): Kupé Nové třídy
3
/
15
Prohlédnout znovu
BMW 2000 C/CS (1965–1969): Kupé Nové třídy
V Severní Americe nebyly světlomety pod kryty povoleny, proto se tam prodávaly vozy s dvojicemi kruhových světlometů bez krytů.
|
Mecum
Wilhelm Hofmeister vycházel při návrhu kupé Nové třídy z kupé 3200 CS (1962–1965) s karoserií od Bertoneho.
|
Wheelsage.org
Na přání a za příplatek se model BMW 2000 C dodával s třístupňovou automatickou převodovkou.
|
Thetruthaboutcars.com
Vpředu měla kupé BMW 2000 C/CS (tovární kód E120) nezbytné „ledvinky“ a dvojité světlomety pod průhlednými kryty (kruhový a obdélníkový), integrované se směrovkami.
|
Wheelsage.org
Do čtyřválce v kupé BMW 2000 CS dodávaly palivo dva karburátory Solex. Výkon vzrostl na 120 k (88 kW).
|
Wheelsage.org
Elegantní dvoudveřové kupé BMW 2000 CS bez středových střešních sloupků mělo rozvor 2 550 mm a bylo dlouhé přes 4,5 metru.
|
Wheelsage.org
Z modelů Nové třídy převzala čtyřmístná kupé BMW 2000 C a CS širokou chromovanou lištu procházející nad přídí a na bocích ve výši klik dveří až k useknuté zádi.
|
Wheelsage.org
Za předním nárazníkem mělo kupé po obou stranách řadu svislých chladicích otvorů.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřová kupé BMW 2000 C/CS s karoserií podle návrhu Wilhelma Hofmeistera stavěla německá karosárna Karmann.
|
Wheelsage.org
Vzadu měla kupé prostorný zavazadelník s vysokou nákladovou hranou. Vodorovná koncová světla byla umístěna nad nárazníkem po stranách poznávací značky.
|
Wheelsage.org
Kapota motoru se otevírala směrem dopředu a víko zavazadelníku nahoru.
|
Wheelsage.org
Pod zadním nárazníkem byla někdy umístěna mlhová světla.
|
Wheelsage.org
Přední kola byla zavěšena na spodních příčných ramenech a vzpěrách MacPherson. Poháněná zadní kola byla zavěšena na vlečených ramenech.
|
Wheelsage.org
Obě verze se standardně dodávaly s čtyřstupňovou plně synchronizovanou převodovkou s řadicí pákou na podlaze.
|
Commons.wikimedia.org
Nástupcem kupé Nové třídy se v roce 1968 stalo větší kupé 2800 CS (E9), poháněné řadovým šestiválcem s objemem 2,8 litru.
|
Wikipedia
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků