BMW 2002 Turbo: Pradědeček divize M je jedním z nejdivočejších, nejhezčích a nejpozoruhodnějších BMW v historii
23
/
45
Prohlédnout znovu
BMW 2002 Turbo: Pradědeček divize M je jedním z nejdivočejších, nejhezčích a nejpozoruhodnějších BMW v historii
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Čistý a jednoduchý design nové třídy přilákal k BMW statisíce zákazníků.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Verzi Turbo uvnitř bezpečně poznáte podle budíků uklizených v červeném panelu.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Kožené čalounění výplní dveří najdete u standardní i sportovní verze.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Boční pohled odhalí nesmrtelnou siluetu vozu. Všimněte si i Hofmeisterovy křivky na zadním okně.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Jasným poznávacím znamením verze Turbo jsou hranatá světla a decentní křídlo.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Verze Turbo vsadila na hranaté zadní svítilny. Našly byste je i na konceptu Garmisch.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Nové komponenty ztísnily motorový prostor. Nebylo už tak možné osadit do vozu pravostranný sloupek řízení. Všechna turba jsou tak levostranná.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
To se už dnes jen tak nevidí. Obří nápisy Turbo byly v tomto období v kurzu.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Standardní verze vozu má v pravém budíku hodiny. Verze Turbo už má na tomto místě otáčkoměr.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Tříramenný sportovní volant byl poznávacím znamením modelu Turbo. Zde se však díváte na upravené kormidlo klasické verze.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Standardní BMW 2002 je samo o sobě sportovním autem. Posez za volantem je příkladný.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Interiér verze 2002 byl příjemně vzdušný. Přesto vás dokázal k řízení přitáhnout.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Verze ti spoléhala na dvojici karburátorů, silnější tii na přímé vstřikování benzinu. Turbo má přeplňování od německé fi rmy KKK.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Kulatá světla byla poznávacím znamení nové třídy. Našli byste je vpředu i vzadu.
|
Vladimír Kadera
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius