BMW 2002 Turbo: Pradědeček divize M je jedním z nejdivočejších, nejhezčích a nejpozoruhodnějších BMW v historii
24
/
45
Prohlédnout znovu
BMW 2002 Turbo: Pradědeček divize M je jedním z nejdivočejších, nejhezčích a nejpozoruhodnějších BMW v historii
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Čistý a jednoduchý design nové třídy přilákal k BMW statisíce zákazníků.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Verzi Turbo uvnitř bezpečně poznáte podle budíků uklizených v červeném panelu.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Kožené čalounění výplní dveří najdete u standardní i sportovní verze.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Boční pohled odhalí nesmrtelnou siluetu vozu. Všimněte si i Hofmeisterovy křivky na zadním okně.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Jasným poznávacím znamením verze Turbo jsou hranatá světla a decentní křídlo.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Verze Turbo vsadila na hranaté zadní svítilny. Našly byste je i na konceptu Garmisch.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Nové komponenty ztísnily motorový prostor. Nebylo už tak možné osadit do vozu pravostranný sloupek řízení. Všechna turba jsou tak levostranná.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
To se už dnes jen tak nevidí. Obří nápisy Turbo byly v tomto období v kurzu.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
BMW 2002 Turbo
|
Vladimír Kadera
Standardní verze vozu má v pravém budíku hodiny. Verze Turbo už má na tomto místě otáčkoměr.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Tříramenný sportovní volant byl poznávacím znamením modelu Turbo. Zde se však díváte na upravené kormidlo klasické verze.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Standardní BMW 2002 je samo o sobě sportovním autem. Posez za volantem je příkladný.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Interiér verze 2002 byl příjemně vzdušný. Přesto vás dokázal k řízení přitáhnout.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Verze ti spoléhala na dvojici karburátorů, silnější tii na přímé vstřikování benzinu. Turbo má přeplňování od německé fi rmy KKK.
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
BMW 2002
|
Vladimír Kadera
Kulatá světla byla poznávacím znamení nové třídy. Našli byste je vpředu i vzadu.
|
Vladimír Kadera
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny