BMW 2002 Turbo: Pradědeček divize M je jedním z nejdivočejších, nejhezčích a nejpozoruhodnějších BMW v historii

5/45
Přehled fotografií
Zavřít
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Čistý a jednoduchý design nové třídy přilákal k BMW statisíce zákazníků.
    Čistý a jednoduchý design nové třídy přilákal k BMW statisíce zákazníků.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Verzi Turbo uvnitř bezpečně poznáte podle budíků uklizených v červeném panelu.
    Verzi Turbo uvnitř bezpečně poznáte podle budíků uklizených v červeném panelu.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Kožené čalounění výplní dveří najdete u standardní i sportovní verze.
    Kožené čalounění výplní dveří najdete u standardní i sportovní verze.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Boční pohled odhalí nesmrtelnou siluetu vozu. Všimněte si i Hofmeisterovy křivky na zadním okně.
    Boční pohled odhalí nesmrtelnou siluetu vozu. Všimněte si i Hofmeisterovy křivky na zadním okně.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Jasným poznávacím znamením verze Turbo jsou hranatá světla a decentní křídlo.
    Jasným poznávacím znamením verze Turbo jsou hranatá světla a decentní křídlo.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Verze Turbo vsadila na hranaté zadní svítilny. Našly byste je i na konceptu Garmisch.
    Verze Turbo vsadila na hranaté zadní svítilny. Našly byste je i na konceptu Garmisch.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Nové komponenty ztísnily motorový prostor. Nebylo už tak možné osadit do vozu pravostranný sloupek řízení. Všechna turba jsou tak levostranná.
    Nové komponenty ztísnily motorový prostor. Nebylo už tak možné osadit do vozu pravostranný sloupek řízení. Všechna turba jsou tak levostranná.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • To se už dnes jen tak nevidí. Obří nápisy Turbo byly v tomto období v kurzu.
    To se už dnes jen tak nevidí. Obří nápisy Turbo byly v tomto období v kurzu.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002 Turbo
    BMW 2002 Turbo| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Standardní verze vozu má v pravém budíku hodiny. Verze Turbo už má na tomto místě otáčkoměr.
    Standardní verze vozu má v pravém budíku hodiny. Verze Turbo už má na tomto místě otáčkoměr.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Tříramenný sportovní volant byl poznávacím znamením modelu Turbo. Zde se však díváte na upravené kormidlo klasické verze.
    Tříramenný sportovní volant byl poznávacím znamením modelu Turbo. Zde se však díváte na upravené kormidlo klasické verze.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Standardní BMW 2002 je samo o sobě sportovním autem. Posez za volantem je příkladný.
    Standardní BMW 2002 je samo o sobě sportovním autem. Posez za volantem je příkladný.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Interiér verze 2002 byl příjemně vzdušný. Přesto vás dokázal k řízení přitáhnout.
    Interiér verze 2002 byl příjemně vzdušný. Přesto vás dokázal k řízení přitáhnout.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Verze ti spoléhala na dvojici karburátorů, silnější tii na přímé vstřikování benzinu. Turbo má přeplňování od německé fi rmy KKK.
    Verze ti spoléhala na dvojici karburátorů, silnější tii na přímé vstřikování benzinu. Turbo má přeplňování od německé fi rmy KKK.| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • BMW 2002
    BMW 2002| Zdroj: Vladimír Kadera
  • Kulatá světla byla poznávacím znamení nové třídy. Našli byste je vpředu i vzadu.
    Kulatá světla byla poznávacím znamení nové třídy. Našli byste je vpředu i vzadu.| Zdroj: Vladimír Kadera
BMW 2002
BMW 2002
BMW 2002
BMW 2002
Čistý a jednoduchý design nové třídy přilákal k BMW statisíce zákazníků.
BMW 2002 Turbo
BMW 2002 Turbo
Verzi Turbo uvnitř bezpečně poznáte podle budíků uklizených v červeném panelu.
BMW 2002 Turbo
BMW 2002 Turbo
BMW 2002 Turbo
Kožené čalounění výplní dveří najdete u standardní i sportovní verze.
BMW 2002 Turbo
BMW 2002 Turbo
BMW 2002 Turbo
BMW 2002 Turbo
Boční pohled odhalí nesmrtelnou siluetu vozu. Všimněte si i Hofmeisterovy křivky na zadním okně.
BMW 2002 Turbo
Jasným poznávacím znamením verze Turbo jsou hranatá světla a decentní křídlo.
BMW 2002 Turbo
Verze Turbo vsadila na hranaté zadní svítilny. Našly byste je i na konceptu Garmisch.
BMW 2002 Turbo
Nové komponenty ztísnily motorový prostor. Nebylo už tak možné osadit do vozu pravostranný sloupek řízení. Všechna turba jsou tak levostranná.
BMW 2002 Turbo
BMW 2002 Turbo
To se už dnes jen tak nevidí. Obří nápisy Turbo byly v tomto období v kurzu.
BMW 2002 Turbo
BMW 2002 Turbo
BMW 2002 Turbo
Standardní verze vozu má v pravém budíku hodiny. Verze Turbo už má na tomto místě otáčkoměr.
BMW 2002
Tříramenný sportovní volant byl poznávacím znamením modelu Turbo. Zde se však díváte na upravené kormidlo klasické verze.
BMW 2002
BMW 2002
Standardní BMW 2002 je samo o sobě sportovním autem. Posez za volantem je příkladný.
BMW 2002
BMW 2002
Interiér verze 2002 byl příjemně vzdušný. Přesto vás dokázal k řízení přitáhnout.
BMW 2002
BMW 2002
BMW 2002
Verze ti spoléhala na dvojici karburátorů, silnější tii na přímé vstřikování benzinu. Turbo má přeplňování od německé fi rmy KKK.
BMW 2002
BMW 2002
Kulatá světla byla poznávacím znamení nové třídy. Našli byste je vpředu i vzadu.