BMW M5 Touring: Zanech svůj podpis!

6/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • BMW M5 Touring
    BMW M5 Touring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Může mi někdo vysvětlit, proč u BMW museli přejít k displejům, když tenhle výhled baví úplně všechny?
    Může mi někdo vysvětlit, proč u BMW museli přejít k displejům, když tenhle výhled baví úplně všechny?| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Určitě raději koupit krásné auto než se to pak snažit někde dohnat. Vizte tento pracovní prostor...
    Určitě raději koupit krásné auto než se to pak snažit někde dohnat. Vizte tento pracovní prostor...| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Před pár lety se nad těmito interiéry ohrnoval nos, dneska je to pecka
    Před pár lety se nad těmito interiéry ohrnoval nos, dneska je to pecka| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • BMW M5 Touring
    BMW M5 Touring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Tak akorát, ale hlavně vše skvěle po ruce, příjemná pozice a báječný pocit kvality
    Tak akorát, ale hlavně vše skvěle po ruce, příjemná pozice a báječný pocit kvality| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Přece jen je i vzadu dost místa pro dva dospělé
    Přece jen je i vzadu dost místa pro dva dospělé| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Důkaz že klasická BMW z 90. let zrají jako víno. Nízká karoserie, bohaté prosklení a nenápadně skrytá síla.
    Důkaz že klasická BMW z 90. let zrají jako víno. Nízká karoserie, bohaté prosklení a nenápadně skrytá síla.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • BMW M5 Touring
    BMW M5 Touring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Řadová šestka... ne, skutečně to není v případě BMW klišé, ale nutnost. Téměř čtyřlitrové kombi umí divy.
    Řadová šestka... ne, skutečně to není v případě BMW klišé, ale nutnost. Téměř čtyřlitrové kombi umí divy.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Nebo na hranici? Klasická koncepce ve formě. I přes tu hmotnost...
    Nebo na hranici? Klasická koncepce ve formě. I přes tu hmotnost...| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Ano, naložíte všechno, co potřebujete. Jinak neumíte zabalit to důležité. Tečka.
    Ano, naložíte všechno, co potřebujete. Jinak neumíte zabalit to důležité. Tečka.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Jestli to žere? Je to skoro čtyřlitr, takže odpověď je nasnadě. Ale to je to nejméně důležité.
    Jestli to žere? Je to skoro čtyřlitr, takže odpověď je nasnadě. Ale to je to nejméně důležité.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Majitelé naftových čtyřválců své vyžilé kousky také rádi zdobí těmito znaky, ale tedy je to správně
    Majitelé naftových čtyřválců své vyžilé kousky také rádi zdobí těmito znaky, ale tedy je to správně| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Nepotřebujete zrovna Akrapovič, aby to bylo fajn a zároveň snesitelné. Výfuk Supersprint.
    Nepotřebujete zrovna Akrapovič, aby to bylo fajn a zároveň snesitelné. Výfuk Supersprint.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
BMW M5 Touring
Může mi někdo vysvětlit, proč u BMW museli přejít k displejům, když tenhle výhled baví úplně všechny?
Určitě raději koupit krásné auto než se to pak snažit někde dohnat. Vizte tento pracovní prostor...
Před pár lety se nad těmito interiéry ohrnoval nos, dneska je to pecka
BMW M5 Touring
Tak akorát, ale hlavně vše skvěle po ruce, příjemná pozice a báječný pocit kvality
Přece jen je i vzadu dost místa pro dva dospělé
Důkaz že klasická BMW z 90. let zrají jako víno. Nízká karoserie, bohaté prosklení a nenápadně skrytá síla.
BMW M5 Touring
Řadová šestka... ne, skutečně to není v případě BMW klišé, ale nutnost. Téměř čtyřlitrové kombi umí divy.
Nebo na hranici? Klasická koncepce ve formě. I přes tu hmotnost...
Ano, naložíte všechno, co potřebujete. Jinak neumíte zabalit to důležité. Tečka.
Jestli to žere? Je to skoro čtyřlitr, takže odpověď je nasnadě. Ale to je to nejméně důležité.
Majitelé naftových čtyřválců své vyžilé kousky také rádi zdobí těmito znaky, ale tedy je to správně
Nepotřebujete zrovna Akrapovič, aby to bylo fajn a zároveň snesitelné. Výfuk Supersprint.