Borgward (Hansa) 2000: Šestiválce z Brém
2
/
14
Prohlédnout znovu
Borgward (Hansa) 2000: Šestiválce z Brém
Hansa 2000 měla karoserii s kapkovitými blatníky, rovným čelním oknem, dlouhou kapotou a obloukovitou přední maskou rozdělenou na dvě poloviny. V provedení Limousine s pevnou střechou se prodávala za 4250 říšských marek.
|
Borgward
Prvními automobily firmy Borgward byla malá čtyřmístná vozítka Hansa 400 a Hansa 500, poháněná dvoutaktním motorem.
|
Borgward
Dvoudveřová Hansa 1100 z roku 1934, poháněná řadovým čtyřválcovým motorem.
|
Borgward
Šestiválcová Hansa 1700 z roku 1936. Po obou stranách kapoty měla pět ručně ovládaných ventilačních klapek.
|
Borgward
Na výstavě, konané v roce 1937 v Berlíně, představil Borgward šestiválcový čtyřdveřový model Hansa 2000.
|
Wikimedia
Čtyřdveřová Hansa 2000 Cabrio-Limousine s plátěnou stahovací střechou a šesti pevnými bočními okny.
|
Borgward
Krásně restaurovaná Hansa 2000 z roku 1938 se zúčastnila v roce 2014 srazu veteránů ve švýcarském Hittnau.
|
Bruno von Rotz
Pod malým zadním oknem se nacházel zavazadelník přístupný nahoru zvedaným víkem.
|
Bruno von Rotz
Od roku 1939 se Hansa 2000 prodávala pod jménem Borgward 2000. Měla přední masku s náznakem kosočtvercového loga Borgwardu.
|
Borgward
Borgward 2000 měl klasickou konstrukci s podvozkovým rámem ve tvaru písmene X se dvěma podélnými nosníky, vpředu a vzadu rozvidlenými.
|
Borgward
Borgward 2000 v provedení Cabrio-Limousine s plátěnou stahovací střechou a šesti pevnými bočními okny.
|
Flickr
Po obou stranách kapoty měl Borgward 2300 čtyři větrací otvory. Na obrázku je Cabrio-Limousine se staženou střechou.
|
Autobild.de
Proti Borgwardu 2000 měl typ 2300 pozměněnou masku chladiče.
|
Borgward
Po válce se Borgward vrátil k výrobě osobních automobilů čtyřválcovým typem Hansa 1500.
|
Karel Haas
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?