Hansa 2000 měla karoserii s kapkovitými blatníky, rovným čelním oknem, dlouhou kapotou a obloukovitou přední maskou rozdělenou na dvě poloviny. V provedení Limousine s pevnou střechou se prodávala za 4250 říšských marek.|
Zdroj: Borgward
Prvními automobily firmy Borgward byla malá čtyřmístná vozítka Hansa 400 a Hansa 500, poháněná dvoutaktním motorem.|
Zdroj: Borgward
Dvoudveřová Hansa 1100 z roku 1934, poháněná řadovým čtyřválcovým motorem.|
Zdroj: Borgward
Šestiválcová Hansa 1700 z roku 1936. Po obou stranách kapoty měla pět ručně ovládaných ventilačních klapek.|
Zdroj: Borgward
Na výstavě, konané v roce 1937 v Berlíně, představil Borgward šestiválcový čtyřdveřový model Hansa 2000. |
Zdroj: Wikimedia
Čtyřdveřová Hansa 2000 Cabrio-Limousine s plátěnou stahovací střechou a šesti pevnými bočními okny.|
Zdroj: Borgward
Krásně restaurovaná Hansa 2000 z roku 1938 se zúčastnila v roce 2014 srazu veteránů ve švýcarském Hittnau.|
Zdroj: Bruno von Rotz
Pod malým zadním oknem se nacházel zavazadelník přístupný nahoru zvedaným víkem.|
Zdroj: Bruno von Rotz
Od roku 1939 se Hansa 2000 prodávala pod jménem Borgward 2000. Měla přední masku s náznakem kosočtvercového loga Borgwardu.|
Zdroj: Borgward
Borgward 2000 měl klasickou konstrukci s podvozkovým rámem ve tvaru písmene X se dvěma podélnými nosníky, vpředu a vzadu rozvidlenými.|
Zdroj: Borgward
Borgward 2000 v provedení Cabrio-Limousine s plátěnou stahovací střechou a šesti pevnými bočními okny.|
Zdroj: Flickr
Po obou stranách kapoty měl Borgward 2300 čtyři větrací otvory. Na obrázku je Cabrio-Limousine se staženou střechou.|
Zdroj: Autobild.de
Proti Borgwardu 2000 měl typ 2300 pozměněnou masku chladiče.|
Zdroj: Borgward
Po válce se Borgward vrátil k výrobě osobních automobilů čtyřválcovým typem Hansa 1500.|
Zdroj: Karel Haas