Borgward (Hansa) 2000: Šestiválce z Brém

9/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hansa 2000 měla karoserii s kapkovitými blatníky, rovným čelním oknem, dlouhou kapotou a obloukovitou přední maskou rozdělenou na dvě poloviny. V provedení Limousine s pevnou střechou se prodávala za 4250 říšských marek.
    Hansa 2000 měla karoserii s kapkovitými blatníky, rovným čelním oknem, dlouhou kapotou a obloukovitou přední maskou rozdělenou na dvě poloviny. V provedení Limousine s pevnou střechou se prodávala za 4250 říšských marek.| Zdroj: Borgward
  • Prvními automobily firmy Borgward byla malá čtyřmístná vozítka Hansa 400 a Hansa 500, poháněná dvoutaktním motorem.
    Prvními automobily firmy Borgward byla malá čtyřmístná vozítka Hansa 400 a Hansa 500, poháněná dvoutaktním motorem.| Zdroj: Borgward
  • Dvoudveřová Hansa 1100 z roku 1934, poháněná řadovým čtyřválcovým motorem.
    Dvoudveřová Hansa 1100 z roku 1934, poháněná řadovým čtyřválcovým motorem.| Zdroj: Borgward
  • Šestiválcová Hansa 1700 z roku 1936. Po obou stranách kapoty měla pět ručně ovládaných ventilačních klapek.
    Šestiválcová Hansa 1700 z roku 1936. Po obou stranách kapoty měla pět ručně ovládaných ventilačních klapek.| Zdroj: Borgward
  • Na výstavě, konané v roce 1937 v Berlíně, představil Borgward šestiválcový čtyřdveřový model Hansa 2000.
    Na výstavě, konané v roce 1937 v Berlíně, představil Borgward šestiválcový čtyřdveřový model Hansa 2000. | Zdroj: Wikimedia
  • Čtyřdveřová Hansa 2000 Cabrio-Limousine s plátěnou stahovací střechou a šesti pevnými bočními okny.
    Čtyřdveřová Hansa 2000 Cabrio-Limousine s plátěnou stahovací střechou a šesti pevnými bočními okny.| Zdroj: Borgward
  • Krásně restaurovaná Hansa 2000 z roku 1938 se zúčastnila v roce 2014 srazu veteránů ve švýcarském Hittnau.
    Krásně restaurovaná Hansa 2000 z roku 1938 se zúčastnila v roce 2014 srazu veteránů ve švýcarském Hittnau.| Zdroj: Bruno von Rotz
  • Pod malým zadním oknem se nacházel zavazadelník přístupný nahoru zvedaným víkem.
    Pod malým zadním oknem se nacházel zavazadelník přístupný nahoru zvedaným víkem.| Zdroj: Bruno von Rotz
  • Od roku 1939 se Hansa 2000 prodávala pod jménem Borgward 2000. Měla přední masku s náznakem kosočtvercového loga Borgwardu.
    Od roku 1939 se Hansa 2000 prodávala pod jménem Borgward 2000. Měla přední masku s náznakem kosočtvercového loga Borgwardu.| Zdroj: Borgward
  • Borgward 2000 měl klasickou konstrukci s podvozkovým rámem ve tvaru písmene X se dvěma podélnými nosníky, vpředu a vzadu rozvidlenými.
    Borgward 2000 měl klasickou konstrukci s podvozkovým rámem ve tvaru písmene X se dvěma podélnými nosníky, vpředu a vzadu rozvidlenými.| Zdroj: Borgward
  • Borgward 2000 v provedení Cabrio-Limousine s plátěnou stahovací střechou a šesti pevnými bočními okny.
    Borgward 2000 v provedení Cabrio-Limousine s plátěnou stahovací střechou a šesti pevnými bočními okny.| Zdroj: Flickr
  • Po obou stranách kapoty měl Borgward 2300 čtyři větrací otvory. Na obrázku je Cabrio-Limousine se staženou střechou.
    Po obou stranách kapoty měl Borgward 2300 čtyři větrací otvory. Na obrázku je Cabrio-Limousine se staženou střechou.| Zdroj: Autobild.de
  • Proti Borgwardu 2000 měl typ 2300 pozměněnou masku chladiče.
    Proti Borgwardu 2000 měl typ 2300 pozměněnou masku chladiče.| Zdroj: Borgward
  • Po válce se Borgward vrátil k výrobě osobních automobilů čtyřválcovým typem Hansa 1500.
    Po válce se Borgward vrátil k výrobě osobních automobilů čtyřválcovým typem Hansa 1500.| Zdroj: Karel Haas
Hansa 2000 měla karoserii s kapkovitými blatníky, rovným čelním oknem, dlouhou kapotou a obloukovitou přední maskou rozdělenou na dvě poloviny. V provedení Limousine s pevnou střechou se prodávala za 4250 říšských marek.
Prvními automobily firmy Borgward byla malá čtyřmístná vozítka Hansa 400 a Hansa 500, poháněná dvoutaktním motorem.
Dvoudveřová Hansa 1100 z roku 1934, poháněná řadovým čtyřválcovým motorem.
Šestiválcová Hansa 1700 z roku 1936. Po obou stranách kapoty měla pět ručně ovládaných ventilačních klapek.
Na výstavě, konané v roce 1937 v Berlíně, představil Borgward šestiválcový čtyřdveřový model Hansa 2000.
Čtyřdveřová Hansa 2000 Cabrio-Limousine s plátěnou stahovací střechou a šesti pevnými bočními okny.
Krásně restaurovaná Hansa 2000 z roku 1938 se zúčastnila v roce 2014 srazu veteránů ve švýcarském Hittnau.
Pod malým zadním oknem se nacházel zavazadelník přístupný nahoru zvedaným víkem.
Od roku 1939 se Hansa 2000 prodávala pod jménem Borgward 2000. Měla přední masku s náznakem kosočtvercového loga Borgwardu.
Borgward 2000 měl klasickou konstrukci s podvozkovým rámem ve tvaru písmene X se dvěma podélnými nosníky, vpředu a vzadu rozvidlenými.
Borgward 2000 v provedení Cabrio-Limousine s plátěnou stahovací střechou a šesti pevnými bočními okny.
Po obou stranách kapoty měl Borgward 2300 čtyři větrací otvory. Na obrázku je Cabrio-Limousine se staženou střechou.
Proti Borgwardu 2000 měl typ 2300 pozměněnou masku chladiče.
Po válce se Borgward vrátil k výrobě osobních automobilů čtyřválcovým typem Hansa 1500.