Pullman měl celou příď a přední okno identické se Schrägheckem a také přední dveře se závěsy vzadu byly stejné.|
Zdroj: Karel Haas
Pětimístný sedan Borgward Hansa 2400 se splývavou zádí měl čtyřdveřovou samonosnou karoserii z ocelového plechu.|
Zdroj: WheelsAge.org
Borgward Hansa 2400 měl osobitou příď s hlavními i pomocnými světlomety zapuštěnými do předních blatníků.|
Zdroj: WheelsAge.org
Verze se splývavou zádí byla aerodynamická se součinitelem odporu vzduchu 0,363.|
Zdroj: Wikipedia
Vůz měl nezávislé zavěšení předních kol s dvojitými trojúhelníkovými rameny. Přední náprava i zadní kyvadlová náprava byly odpruženy vinutými pružinami.|
Zdroj: storm.oldcarmanualproject.com
Kufr byl přístupný zadním víkem otevíraným nahoru. Náhradní kolo bylo umístěno pod kufrem a bylo přístupné po vyklopení části zadního nárazníku.|
Zdroj: storm.oldcarmanualproject.com
V roce 1953 se souběžně s modely se splývavou zádí začalo vyrábět provedení Hansa 2400 Pullman se stupňovitou zádí.|
Zdroj: WheelsAge.org
Pullman měl rozvor prodloužený o 200 mm na 2 820 mm a úměrně tomu narostla délka na 4 660 mm. Ostatní rozměry zůstaly stejné.|
Zdroj: topruscar.ru
Hansu 2400 poháněl řadový šestiválec s objemem 2 337 cm3 a nejvyšším výkonem 82 (později 100) koní.|
Zdroj: classicandsportscar
Třístupňová manuální převodovka byla v březnu 1953 nahrazena čtyřstupňovou s řazením pod volantem. Borgward také nabízel třírychlostní automat.|
Zdroj: storm.oldcarmanualproject.com
Široké přední masce s vodorovným mřížováním dominovalo velké logo firmy ve tvaru kosočtverce.|
Zdroj: storm.oldcarmanualproject.com
Borgward Hansa 2400 Pullman byl dlouhý 4 660 mm, později dokonce 4 810 mm.|
Zdroj: WheelsAge.org
V rámci modernizace byl Pullman v roce 1955 prodloužen a na zadních blatnících se objevily zvětšené sdružené svítilny ve tvaru bumerangu.|
Zdroj: WheelsAge.org
Sedan Hansa 2400 Pullman se dodával do Velké Británie s volantem na pravé straně.|
Zdroj: Wikipedia
Náhradní kolo bylo, stejně jako u verze se splývavou zádí, umístěno pod kufrem a bylo přístupné po vyklopení střední části zadního nárazníku.|
Zdroj: Wikipedia
Pullman měl dělená přední sedadla a uprostřed přístrojové desky řadu tlačítek sloužících ke startování, osvětlení atd.|
Zdroj: Wikipedia
Nástupcem Hansy 2400 se stal v roce 1959 Borgward P 100 se stejným šestiválcovým motorem a délkou 4 715 mm.|
Zdroj: WheelsAge.org