Bristol 412, Beaufighter a Beaufort (1975–1994): Třikrát Zagato

1/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Automobily Bristol byly s oblibou fotografovány v blízkosti letadel. Vpředu je Bristol 412 se staženou zadní částí střechy, v pozadí Bristol 411.
    Automobily Bristol byly s oblibou fotografovány v blízkosti letadel. Vpředu je Bristol 412 se staženou zadní částí střechy, v pozadí Bristol 411.| Zdroj: bristolpost.co.uk
  • Předchůdcem Bristolu 412 byl model 411, vyráběný v letech 1969 až 1976.
    Předchůdcem Bristolu 412 byl model 411, vyráběný v letech 1969 až 1976.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Bristol 412 měl dvoudveřovou karoserii typu Targa s odnímatelnou střechou, kterou navrhla a vyráběla italská karosárna Zagato.
    Bristol 412 měl dvoudveřovou karoserii typu Targa s odnímatelnou střechou, kterou navrhla a vyráběla italská karosárna Zagato.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Po stranách masky chladiče měl Bristol 412 umístěny obdélníkové světlomety integrované se směrovými blikači.
    Po stranách masky chladiče měl Bristol 412 umístěny obdélníkové světlomety integrované se směrovými blikači.| Zdroj: car-from-uk.com
  • Jednotlivé vyrobené kusy se v detailech lišily. Tento Bristol 412 měl přední masku s vodorovnými lištami a znakem uprostřed.
    Jednotlivé vyrobené kusy se v detailech lišily. Tento Bristol 412 měl přední masku s vodorovnými lištami a znakem uprostřed.| Zdroj: topgear-autoguide.com
  • Koncem roku 1977 se začala prodávat druhá série Bristolu 412.
    Koncem roku 1977 se začala prodávat druhá série Bristolu 412.| Zdroj: Silodrome.com
  • Pod kapotou Bristolu 412 druhé série se nacházel motor Chrysler V8 série LA o objemu 5,9 litru a výkonu 172 koní.
    Pod kapotou Bristolu 412 druhé série se nacházel motor Chrysler V8 série LA o objemu 5,9 litru a výkonu 172 koní.| Zdroj: Silodrome.com
  • Bristol 412 měl na bocích výrazné prolisy, pokračující i na zádi s obdélníkovými koncovými svítilnami.
    Bristol 412 měl na bocích výrazné prolisy, pokračující i na zádi s obdélníkovými koncovými svítilnami. | Zdroj: Wikipedia
  • Bristol 412 měl, stejně jako řada dalších luxusních anglických vozů, palubní desku obloženou dřevem.
    Bristol 412 měl, stejně jako řada dalších luxusních anglických vozů, palubní desku obloženou dřevem.| Zdroj: Wikipedia
  • S délkou téměř 5 metrů patřil Bristol 412 k velkým sportovním vozům.
    S délkou téměř 5 metrů patřil Bristol 412 k velkým sportovním vozům.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Bristol Beaufighter měl opět karoserii navrženou studiem Zagato, ale tentokrát již vyráběnou v anglickém Filtonu.
    Bristol Beaufighter měl opět karoserii navrženou studiem Zagato, ale tentokrát již vyráběnou v anglickém Filtonu.| Zdroj: autogespot.com
  • Jedinou viditelnou změnou Bristolu Beaufighter proti Bristolu 412 byly čtyři obdélníkové světlomety na přídi.
    Jedinou viditelnou změnou Bristolu Beaufighter proti Bristolu 412 byly čtyři obdélníkové světlomety na přídi.| Zdroj: mad4wheels.com
  • Výrazným designovým prvkem vozů Bristol s karoserií Zagato byly široké sloupky B se dvěma chromovanými pásy, mezi které byla vložena malá boční okénka.
    Výrazným designovým prvkem vozů Bristol s karoserií Zagato byly široké sloupky B se dvěma chromovanými pásy, mezi které byla vložena malá boční okénka. | Zdroj: classicandsportscar.com
  • Plátěná stahovací zadní část střechy měla velké zadní okno.
    Plátěná stahovací zadní část střechy měla velké zadní okno.| Zdroj: sljhackett.co.uk
  • Poslední variantou modelu 412 byl kabriolet Bristol Beaufort. Jelikož neměl ochranný oblouk, musel chránit posádku zesíleným rámem čelního okna.
    Poslední variantou modelu 412 byl kabriolet Bristol Beaufort. Jelikož neměl ochranný oblouk, musel chránit posádku zesíleným rámem čelního okna.| Zdroj: automobile.fandom.com
  • Kabriolet Bristol Beaufort se nabízel rovněž s levostranným řízením. Automatická převodovka se ovládala pákou.
    Kabriolet Bristol Beaufort se nabízel rovněž s levostranným řízením. Automatická převodovka se ovládala pákou.| Zdroj: sljhackett.co.uk
  • Celá rodina vozů Bristol s karoserií Zagato. Vlevo Beaufighter, uprostřed Beaufort a vpravo 412.
    Celá rodina vozů Bristol s karoserií Zagato. Vlevo Beaufighter, uprostřed Beaufort a vpravo 412.| Zdroj: drive-my.com
Automobily Bristol byly s oblibou fotografovány v blízkosti letadel. Vpředu je Bristol 412 se staženou zadní částí střechy, v pozadí Bristol 411.
Předchůdcem Bristolu 412 byl model 411, vyráběný v letech 1969 až 1976.
Bristol 412 měl dvoudveřovou karoserii typu Targa s odnímatelnou střechou, kterou navrhla a vyráběla italská karosárna Zagato.
Po stranách masky chladiče měl Bristol 412 umístěny obdélníkové světlomety integrované se směrovými blikači.
Jednotlivé vyrobené kusy se v detailech lišily. Tento Bristol 412 měl přední masku s vodorovnými lištami a znakem uprostřed.
Koncem roku 1977 se začala prodávat druhá série Bristolu 412.
Pod kapotou Bristolu 412 druhé série se nacházel motor Chrysler V8 série LA o objemu 5,9 litru a výkonu 172 koní.
Bristol 412 měl na bocích výrazné prolisy, pokračující i na zádi s obdélníkovými koncovými svítilnami.
Bristol 412 měl, stejně jako řada dalších luxusních anglických vozů, palubní desku obloženou dřevem.
S délkou téměř 5 metrů patřil Bristol 412 k velkým sportovním vozům.
Bristol Beaufighter měl opět karoserii navrženou studiem Zagato, ale tentokrát již vyráběnou v anglickém Filtonu.
Jedinou viditelnou změnou Bristolu Beaufighter proti Bristolu 412 byly čtyři obdélníkové světlomety na přídi.
Výrazným designovým prvkem vozů Bristol s karoserií Zagato byly široké sloupky B se dvěma chromovanými pásy, mezi které byla vložena malá boční okénka.
Plátěná stahovací zadní část střechy měla velké zadní okno.
Poslední variantou modelu 412 byl kabriolet Bristol Beaufort. Jelikož neměl ochranný oblouk, musel chránit posádku zesíleným rámem čelního okna.
Kabriolet Bristol Beaufort se nabízel rovněž s levostranným řízením. Automatická převodovka se ovládala pákou.
Celá rodina vozů Bristol s karoserií Zagato. Vlevo Beaufighter, uprostřed Beaufort a vpravo 412.