Bristol 603 (1976–2011): Britský luxus s motory od Chryslera

2/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Bristol 603 měl proti typu 411 větší, více skloněné zadní okno a uvnitř měl více místa nad hlavami, pro nohy i ramena cestujících.
    Bristol 603 měl proti typu 411 větší, více skloněné zadní okno a uvnitř měl více místa nad hlavami, pro nohy i ramena cestujících.| Zdroj: Classicdriver.com
  • Předchůdcem Bristolu 603 byl dvoudveřový Bristol 411, vyráběný v letech 1969 až 1976.
    Předchůdcem Bristolu 603 byl dvoudveřový Bristol 411, vyráběný v letech 1969 až 1976.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Bristol 603 E poháněl benzinový vidlicový osmiválec Chrysler s objemem 5 210 cm3 a nejvyšším výkonem 147 koní.
    Bristol 603 E poháněl benzinový vidlicový osmiválec Chrysler s objemem 5 210 cm3 a nejvyšším výkonem 147 koní.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Vpředu měl Bristol 603 S1 obdélníkovou mřížku chladiče a dvojité kruhové světlomety. Směrové blikače byly umístěny pod úzkým chromovaným nárazníkem.
    Vpředu měl Bristol 603 S1 obdélníkovou mřížku chladiče a dvojité kruhové světlomety. Směrové blikače byly umístěny pod úzkým chromovaným nárazníkem.| Zdroj: All-andorra.com
  • Zadní brzdová a směrová světla byla umístěna svisle v rozích karoserie a zpětné světlomety po stranách poznávací značky.
    Zadní brzdová a směrová světla byla umístěna svisle v rozích karoserie a zpětné světlomety po stranách poznávací značky.| Zdroj: All-andorra.com
  • Bristol 603 S2 měl sdružené kruhové světlomety s černými rámečky zasazenými do nové, černé mřížky chladiče
    Bristol 603 S2 měl sdružené kruhové světlomety s černými rámečky zasazenými do nové, černé mřížky chladiče| Zdroj: WheelsAge.org
  • Bristol 603 měl rozvor náprav 2 896 mm, byl dlouhý 4 910 mm, široký 1 770 mm a vysoký 1 440 mm.
    Bristol 603 měl rozvor náprav 2 896 mm, byl dlouhý 4 910 mm, široký 1 770 mm a vysoký 1 440 mm.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Všechny automobily Bristol 603 od série 2 byly standardně poháněny 5,9litrovými motory Chrysler V8.
    Všechny automobily Bristol 603 od série 2 byly standardně poháněny 5,9litrovými motory Chrysler V8.| Zdroj: YouTube
  • Bristol 603 třetí série se prodával v letech 1982 až 1994. Obdélníkové světlomety pocházely z typu Volkswagen Scirocco II.
    Bristol 603 třetí série se prodával v letech 1982 až 1994. Obdélníkové světlomety pocházely z typu Volkswagen Scirocco II.| Zdroj: Sljhackett.co.uk
  • Větší zadní světla si Bristol Britannia S3 vypůjčil od dodávky Bedford CF2.
    Větší zadní světla si Bristol Britannia S3 vypůjčil od dodávky Bedford CF2.| Zdroj: Sljhackett.co.uk
  • Zadní kola Bristolu 603 poháněl motor Chrysler V8 s objemem 5,9 litru, výkonem 172 k (126,5 kW) a točivým momentem 366 Nm.
    Zadní kola Bristolu 603 poháněl motor Chrysler V8 s objemem 5,9 litru, výkonem 172 k (126,5 kW) a točivým momentem 366 Nm.| Zdroj: Sljhackett.co.uk
  • Palubní deska Bristolu 603 byla obložena dýhou z ořechového dřeva. Všechny ručkové přístroje byly umístěny před volantem.
    Palubní deska Bristolu 603 byla obložena dýhou z ořechového dřeva. Všechny ručkové přístroje byly umístěny před volantem.| Zdroj: Sljhackett.co.uk
  • Náhradní kolo bylo nezvykle umístěno pod krytem za předním kolem.
    Náhradní kolo bylo nezvykle umístěno pod krytem za předním kolem.| Zdroj: Klassiekerweb.nl
  • Bristol Brigand měl pohon motorem Chrysler V8 360 s turbodmychadlem Rotomaster.
    Bristol Brigand měl pohon motorem Chrysler V8 360 s turbodmychadlem Rotomaster.| Zdroj: Wikipedia
  • Od typu Britannia se Brigand lišil výstupkem na motorové kapotě, nutným k umístění turbodmychadla.
    Od typu Britannia se Brigand lišil výstupkem na motorové kapotě, nutným k umístění turbodmychadla.| Zdroj: Historics.co.uk
  • Ve své čtvrté a poslední sérii dostal Bristol 603 jméno Blenheim. Velká zadní světla pocházely z vozu Opel Senator B.
    Ve své čtvrté a poslední sérii dostal Bristol 603 jméno Blenheim. Velká zadní světla pocházely z vozu Opel Senator B.| Zdroj: Carsot.com
  • Široká přední maska byla vysunutá dopředu a po stranách byly mírně vnořené dvojité světlomety.
    Široká přední maska byla vysunutá dopředu a po stranách byly mírně vnořené dvojité světlomety.| Zdroj: Carsot.com
  • Bristol Blenheim 4. série měl řadu panelů karoserie pozměněných, včetně střechy.
    Bristol Blenheim 4. série měl řadu panelů karoserie pozměněných, včetně střechy.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Poslední provedení Bristolu 603 se v malém počtu vyrábělo do roku 2011.
    Poslední provedení Bristolu 603 se v malém počtu vyrábělo do roku 2011.| Zdroj: Classicdriver.com
  • Bristol Blenheim 4S/G z roku 2009 měl zadní svítilny z Audi A4 Avant a nové kliky dveří.
    Bristol Blenheim 4S/G z roku 2009 měl zadní svítilny z Audi A4 Avant a nové kliky dveří.| Zdroj: Driventowrite.com
Bristol 603 měl proti typu 411 větší, více skloněné zadní okno a uvnitř měl více místa nad hlavami, pro nohy i ramena cestujících.
Předchůdcem Bristolu 603 byl dvoudveřový Bristol 411, vyráběný v letech 1969 až 1976.
Bristol 603 E poháněl benzinový vidlicový osmiválec Chrysler s objemem 5 210 cm3 a nejvyšším výkonem 147 koní.
Vpředu měl Bristol 603 S1 obdélníkovou mřížku chladiče a dvojité kruhové světlomety. Směrové blikače byly umístěny pod úzkým chromovaným nárazníkem.
Zadní brzdová a směrová světla byla umístěna svisle v rozích karoserie a zpětné světlomety po stranách poznávací značky.
Bristol 603 S2 měl sdružené kruhové světlomety s černými rámečky zasazenými do nové, černé mřížky chladiče
Bristol 603 měl rozvor náprav 2 896 mm, byl dlouhý 4 910 mm, široký 1 770 mm a vysoký 1 440 mm.
Všechny automobily Bristol 603 od série 2 byly standardně poháněny 5,9litrovými motory Chrysler V8.
Bristol 603 třetí série se prodával v letech 1982 až 1994. Obdélníkové světlomety pocházely z typu Volkswagen Scirocco II.
Větší zadní světla si Bristol Britannia S3 vypůjčil od dodávky Bedford CF2.
Zadní kola Bristolu 603 poháněl motor Chrysler V8 s objemem 5,9 litru, výkonem 172 k (126,5 kW) a točivým momentem 366 Nm.
Palubní deska Bristolu 603 byla obložena dýhou z ořechového dřeva. Všechny ručkové přístroje byly umístěny před volantem.
Náhradní kolo bylo nezvykle umístěno pod krytem za předním kolem.
Bristol Brigand měl pohon motorem Chrysler V8 360 s turbodmychadlem Rotomaster.
Od typu Britannia se Brigand lišil výstupkem na motorové kapotě, nutným k umístění turbodmychadla.
Ve své čtvrté a poslední sérii dostal Bristol 603 jméno Blenheim. Velká zadní světla pocházely z vozu Opel Senator B.
Široká přední maska byla vysunutá dopředu a po stranách byly mírně vnořené dvojité světlomety.
Bristol Blenheim 4. série měl řadu panelů karoserie pozměněných, včetně střechy.
Poslední provedení Bristolu 603 se v malém počtu vyrábělo do roku 2011.
Bristol Blenheim 4S/G z roku 2009 měl zadní svítilny z Audi A4 Avant a nové kliky dveří.