Britové požadují nový bezpečnostní asistent. Pro bezpečnostní asistenty
10
/
17
Prohlédnout znovu
Britové požadují nový bezpečnostní asistent. Pro bezpečnostní asistenty
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Přednárazové bezpečnostní systémy
|
Svět motorů
Cadillac Cyclone z 50. let zůstal v muzeu. Radary v černých boulích byly moc drahé.
|
Svět motorů
U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.
|
Svět motorů
U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.
|
Svět motorů
Přednárazové bezpečnostní systémy
|
Svět motorů
Krátkovlnný lidar City Safety Drive ve Škodě Citigo.
|
Svět motorů
Detekce únavy a nepozornosti
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
eCall
|
Svět motorů
Signalizace nouzového brzdění
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu