V kodiaqu slouží pro nejběžnější funkce klasické ovladače a obsluha je velmi rychlá|
Zdroj: acz
Kodiaq nabízí možnost volby jízdních režimů, RS má i adaptivní tlumiče|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Sportovní sedadla mají pro RS speciální emblém i prošívání, celistvý tvar však dlouhánům málo podepírá hlavu. Mohutné boční vedení oceníte v zatáčkách.|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Kodiaq je po všech stránkách obratnější, ale sportovní jízdní vlastnosti o něj nečekejte.|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Motor 2.0 BiTDI má šťávu a je to přesně ten motor, který kodiaqu sluší. Sedmistupňový dvouspojkový automat řadí velmi rychle a intuitivně. Dynamikou tak kodiaq nad edge jasně vede. Spotřeba je o pár deci nižší (7,7 l/100 km) než v případě fordu, s těžší n|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 850 P 235/45 R20|
Zdroj: acz