Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?

17/19
Zavřít
  • Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?
    Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Na nárazovém testu IIHS na stranu řidiče s malým překrytím je zřetelně vidět větší poškození před spolujezdcem, zatímco šofér by byl ochráněn lépe
    Na nárazovém testu IIHS na stranu řidiče s malým překrytím je zřetelně vidět větší poškození před spolujezdcem, zatímco šofér by byl ochráněn lépe| Zdroj: acz
  • Americká organizace IIHS testuje také zadní nárazy do kamionových návěsů, což Euro NCAP nedělá
    Americká organizace IIHS testuje také zadní nárazy do kamionových návěsů, což Euro NCAP nedělá| Zdroj: acz
  • Německý autoklub ADAC se rozhodl otestovat boční střet se spolujezdcem. I tady se potvrdilo, že ještě existují rezervy v bezpečnosti obou stran moderních vozů. Pasažér by zde mohl vyklouznout z pásů
    Německý autoklub ADAC se rozhodl otestovat boční střet se spolujezdcem. I tady se potvrdilo, že ještě existují rezervy v bezpečnosti obou stran moderních vozů. Pasažér by zde mohl vyklouznout z pásů| Zdroj: acz
  • Netestují se pouze čelní střety, ale také nárazy zezadu. Nejsou totiž vůbec zřídkavé a pasažéři si z nich obvykle odnášejí dlouhodobá zranění krční páteře.
    Netestují se pouze čelní střety, ale také nárazy zezadu. Nejsou totiž vůbec zřídkavé a pasažéři si z nich obvykle odnášejí dlouhodobá zranění krční páteře.| Zdroj: acz
  • Společnost Dekra se zaměřuje na netradiční crash testy. Například čelní srážku osobního a nákladního vozu. Ukazuje totiž na nekompatibilitu bezpečnostních prvků, které na to nejsou připraveny.
    Společnost Dekra se zaměřuje na netradiční crash testy. Například čelní srážku osobního a nákladního vozu. Ukazuje totiž na nekompatibilitu bezpečnostních prvků, které na to nejsou připraveny.| Zdroj: acz
  • Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.
    Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.| Zdroj: acz
  • Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.
    Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.| Zdroj: acz
  • Testy Euro NCAP 2014
    Testy Euro NCAP 2014| Zdroj: acz
  • Testy Euro NCAP 1998
    Testy Euro NCAP 1998| Zdroj: acz
  • Přesazený náraz do nepevné překážky
    Přesazený náraz do nepevné překážky| Zdroj: acz
  • Náraz do pevné překážky
    Náraz do pevné překážky| Zdroj: acz
  • Boční náraz
    Boční náraz| Zdroj: acz
  • Whiplash – zranění krku
    Whiplash – zranění krku| Zdroj: acz
  • Boční náraz do tyče
    Boční náraz do tyče| Zdroj: acz
  • Systém nouzového brzdění – město
    Systém nouzového brzdění – město| Zdroj: acz
  • Ochrana chodců
    Ochrana chodců| Zdroj: acz
  • Asistent jízdy v pruzích, upozornění na opuštění
    Asistent jízdy v pruzích, upozornění na opuštění| Zdroj: acz
Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?
Abarth
Na nárazovém testu IIHS na stranu řidiče s malým překrytím je zřetelně vidět větší poškození před spolujezdcem, zatímco šofér by byl ochráněn lépe
Americká organizace IIHS testuje také zadní nárazy do kamionových návěsů, což Euro NCAP nedělá
Německý autoklub ADAC se rozhodl otestovat boční střet se spolujezdcem. I tady se potvrdilo, že ještě existují rezervy v bezpečnosti obou stran moderních vozů. Pasažér by zde mohl vyklouznout z pásů
Netestují se pouze čelní střety, ale také nárazy zezadu. Nejsou totiž vůbec zřídkavé a pasažéři si z nich obvykle odnášejí dlouhodobá zranění krční páteře.
Společnost Dekra se zaměřuje na netradiční crash testy. Například čelní srážku osobního a nákladního vozu. Ukazuje totiž na nekompatibilitu bezpečnostních prvků, které na to nejsou připraveny.
Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.
Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.
Testy Euro NCAP 2014
Testy Euro NCAP 1998
Přesazený náraz do nepevné překážky
Náraz do pevné překážky
Boční náraz
Whiplash – zranění krku
Boční náraz do tyče
Systém nouzového brzdění – město
Ochrana chodců
Asistent jízdy v pruzích, upozornění na opuštění