Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Na nárazovém testu IIHS na stranu řidiče s malým překrytím je zřetelně vidět větší poškození před spolujezdcem, zatímco šofér by byl ochráněn lépe|
Zdroj: acz
Americká organizace IIHS testuje také zadní nárazy do kamionových návěsů, což Euro NCAP nedělá|
Zdroj: acz
Německý autoklub ADAC se rozhodl otestovat boční střet se spolujezdcem. I tady se potvrdilo, že ještě existují rezervy v bezpečnosti obou stran moderních vozů. Pasažér by zde mohl vyklouznout z pásů|
Zdroj: acz
Netestují se pouze čelní střety, ale také nárazy zezadu. Nejsou totiž vůbec zřídkavé a pasažéři si z nich obvykle odnášejí dlouhodobá zranění krční páteře.|
Zdroj: acz
Společnost Dekra se zaměřuje na netradiční crash testy. Například čelní srážku osobního a nákladního vozu. Ukazuje totiž na nekompatibilitu bezpečnostních prvků, které na to nejsou připraveny.|
Zdroj: acz
Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.|
Zdroj: acz
Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.|
Zdroj: acz
Testy Euro NCAP 2014|
Zdroj: acz
Testy Euro NCAP 1998|
Zdroj: acz
Přesazený náraz do nepevné překážky|
Zdroj: acz
Náraz do pevné překážky|
Zdroj: acz
Boční náraz|
Zdroj: acz
Whiplash – zranění krku|
Zdroj: acz
Boční náraz do tyče|
Zdroj: acz
Systém nouzového brzdění – město|
Zdroj: acz
Ochrana chodců|
Zdroj: acz
Asistent jízdy v pruzích, upozornění na opuštění|
Zdroj: acz