Bugatti EB 110 se v době vzniku nepodobalo žádnému jinému supersportu. Na silnici ho nepřehlédnete.|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Dvanáctiválec byl v zádi uložen podélně před zadní nápravou. Z důvodu specificky konstruovaného pohonu všech kol s převodovkou coby součástí klikové skříně motoru jej technici uložili mírně vlevo od osy symetrie vozu (při pohledu zezadu).|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI|
Zdroj: acz
Bugatti EB110|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS: Draží se vzácný vývojový prototyp, stojí přes 20 milionů|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Bugatti EB110 SS|
Zdroj: acz
Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI|
Zdroj: Bugatti
Bugatti EB110|
Zdroj: Bugatti
Zde je vidět převodovka integrovaná do bloku motoru. Zcela vpředu je mezinápravový diferenciál.|
Zdroj: Bugatti
Bugatti EB 110 bylo spolu s mnohem méně výkonnou Hondou NSX jediným supersportem své doby, který se řídil stejně komfortně jako dobré rodinné sedany.|
Zdroj: Bugatti
V detailu jsou vidět rozvody poháněné soustavou ozubených kol.|
Zdroj: Bugatti