Bugatti EB 110: Devadesátková legenda si připsala prvenství, o kterém se moc neví

1/105
Přehled fotografií
Zavřít
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: Bugatti
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: Bugatti
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB 110 se v době vzniku nepodobalo žádnému jinému supersportu. Na silnici ho nepřehlédnete.
    Bugatti EB 110 se v době vzniku nepodobalo žádnému jinému supersportu. Na silnici ho nepřehlédnete.| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Dvanáctiválec byl v zádi uložen podélně před zadní nápravou. Z důvodu specificky konstruovaného pohonu všech kol s převodovkou coby součástí klikové skříně motoru jej technici uložili mírně vlevo od osy symetrie vozu (při pohledu zezadu).
    Dvanáctiválec byl v zádi uložen podélně před zadní nápravou. Z důvodu specificky konstruovaného pohonu všech kol s převodovkou coby součástí klikové skříně motoru jej technici uložili mírně vlevo od osy symetrie vozu (při pohledu zezadu).| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI
    Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS: Draží se vzácný vývojový prototyp, stojí přes 20 milionů
    Bugatti EB110 SS: Draží se vzácný vývojový prototyp, stojí přes 20 milionů| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Bugatti EB110 SS
    Bugatti EB110 SS| Zdroj: acz
  • Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI
    Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI| Zdroj: Bugatti
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: Bugatti
  • Zde je vidět převodovka integrovaná do bloku motoru. Zcela vpředu je mezinápravový diferenciál.
    Zde je vidět převodovka integrovaná do bloku motoru. Zcela vpředu je mezinápravový diferenciál.| Zdroj: Bugatti
  • Bugatti EB 110 bylo spolu s mnohem méně výkonnou Hondou NSX jediným supersportem své doby, který se řídil stejně komfortně jako dobré rodinné sedany.
    Bugatti EB 110 bylo spolu s mnohem méně výkonnou Hondou NSX jediným supersportem své doby, který se řídil stejně komfortně jako dobré rodinné sedany.| Zdroj: Bugatti
  • V detailu jsou vidět rozvody poháněné soustavou ozubených kol.
    V detailu jsou vidět rozvody poháněné soustavou ozubených kol.| Zdroj: Bugatti
  • Bugatti EB110
    Bugatti EB110| Zdroj: Bugatti
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB 110 se v době vzniku nepodobalo žádnému jinému supersportu. Na silnici ho nepřehlédnete.
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Dvanáctiválec byl v zádi uložen podélně před zadní nápravou. Z důvodu specificky konstruovaného pohonu všech kol s převodovkou coby součástí klikové skříně motoru jej technici uložili mírně vlevo od osy symetrie vozu (při pohledu zezadu).
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Bugatti EB110
Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI
Bugatti EB110
Bugatti EB110 SS: Draží se vzácný vývojový prototyp, stojí přes 20 milionů
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Bugatti EB110 SS
Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI
Bugatti EB110
Zde je vidět převodovka integrovaná do bloku motoru. Zcela vpředu je mezinápravový diferenciál.
Bugatti EB 110 bylo spolu s mnohem méně výkonnou Hondou NSX jediným supersportem své doby, který se řídil stejně komfortně jako dobré rodinné sedany.
V detailu jsou vidět rozvody poháněné soustavou ozubených kol.
Bugatti EB110