Bugatti EB 110: Devadesátková legenda si připsala prvenství, o kterém se moc neví
20
/
105
Prohlédnout znovu
Bugatti EB 110: Devadesátková legenda si připsala prvenství, o kterém se moc neví
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB 110 se v době vzniku nepodobalo žádnému jinému supersportu. Na silnici ho nepřehlédnete.
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Dvanáctiválec byl v zádi uložen podélně před zadní nápravou. Z důvodu specificky konstruovaného pohonu všech kol s převodovkou coby součástí klikové skříně motoru jej technici uložili mírně vlevo od osy symetrie vozu (při pohledu zezadu).
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110 SS: Draží se vzácný vývojový prototyp, stojí přes 20 milionů
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
Bugatti
Zde je vidět převodovka integrovaná do bloku motoru. Zcela vpředu je mezinápravový diferenciál.
|
Bugatti
Bugatti EB 110 bylo spolu s mnohem méně výkonnou Hondou NSX jediným supersportem své doby, který se řídil stejně komfortně jako dobré rodinné sedany.
|
Bugatti
V detailu jsou vidět rozvody poháněné soustavou ozubených kol.
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
Bugatti
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků