Bugatti EB 110: Devadesátková legenda si připsala prvenství, o kterém se moc neví
75
/
105
Prohlédnout znovu
Bugatti EB 110: Devadesátková legenda si připsala prvenství, o kterém se moc neví
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB 110 se v době vzniku nepodobalo žádnému jinému supersportu. Na silnici ho nepřehlédnete.
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Dvanáctiválec byl v zádi uložen podélně před zadní nápravou. Z důvodu specificky konstruovaného pohonu všech kol s převodovkou coby součástí klikové skříně motoru jej technici uložili mírně vlevo od osy symetrie vozu (při pohledu zezadu).
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110 SS: Draží se vzácný vývojový prototyp, stojí přes 20 milionů
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
Bugatti
Zde je vidět převodovka integrovaná do bloku motoru. Zcela vpředu je mezinápravový diferenciál.
|
Bugatti
Bugatti EB 110 bylo spolu s mnohem méně výkonnou Hondou NSX jediným supersportem své doby, který se řídil stejně komfortně jako dobré rodinné sedany.
|
Bugatti
V detailu jsou vidět rozvody poháněné soustavou ozubených kol.
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
Bugatti
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony