Bugatti EB 110: Devadesátková legenda si připsala prvenství, o kterém se moc neví
95
/
105
Prohlédnout znovu
Bugatti EB 110: Devadesátková legenda si připsala prvenství, o kterém se moc neví
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB 110 se v době vzniku nepodobalo žádnému jinému supersportu. Na silnici ho nepřehlédnete.
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Dvanáctiválec byl v zádi uložen podélně před zadní nápravou. Z důvodu specificky konstruovaného pohonu všech kol s převodovkou coby součástí klikové skříně motoru jej technici uložili mírně vlevo od osy symetrie vozu (při pohledu zezadu).
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI
|
acz
Bugatti EB110
|
acz
Bugatti EB110 SS: Draží se vzácný vývojový prototyp, stojí přes 20 milionů
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Bugatti EB110 SS
|
acz
Ke skvělým výkonovým parametrům dvanáctiválci pomohla také čtveřice turbodmychadel IHI
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
Bugatti
Zde je vidět převodovka integrovaná do bloku motoru. Zcela vpředu je mezinápravový diferenciál.
|
Bugatti
Bugatti EB 110 bylo spolu s mnohem méně výkonnou Hondou NSX jediným supersportem své doby, který se řídil stejně komfortně jako dobré rodinné sedany.
|
Bugatti
V detailu jsou vidět rozvody poháněné soustavou ozubených kol.
|
Bugatti
Bugatti EB110
|
Bugatti
Nissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
Kolaps přenosové sítě? Nejen v Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Co (ne)dělat, když chcete v nové práci zapadnout do týmu?