Buick Gran Sport (1965–1971): Muscle car v luxusním provedení
18
/
25
Prohlédnout znovu
Buick Gran Sport (1965–1971): Muscle car v luxusním provedení
Nová užší přední maska měla silný chromovaný rám. Dvojité světlomety byly umístěny po stranách masky.
|
Wheelsage.org
Středně velký model Skylark se stal základem „muscle cars“ značky GM nazvaných Gran Sport.
|
Bring a Trailer
Kupé Buick Skylark s výbavou Gran Sport mělo širokou přední masku s vodorovným mřížováním a zabudovanými dvojitými světlomety.
|
Wheelsage.org
Koncová světla byla umístěna v pásu přes celou šířku vozu a na bocích měl typické tři obdélníkové větrací otvory.
|
Wheelsage.org
Kabriolet Buick Skylark Gran Sport z roku 1966.
|
americanmusclecarz.com
Kupé Buick Skylark GS 1966 v provedení hardtop bez pevných střešních sloupků B.
|
Wheelsage.org
V roce 1967 se Gran Sport stal samostatným modelem a ve verzi s motorem V8 „big block“ o objemu 6,5 litru byl nazván GS 400.
|
Wheelsage.org
Hardtop Buick GS 400 z roku 1967 s vinylovou střechou a zakrytými zadními koly.
|
Wheelsage.org
Uvnitř měl Buick GS 400 pohodlná přední sedadla a před volantem rychloměr s vodorovnou stupnicí.
|
Wheelsage.org
GS 400 poháněl motor V8 o objemu 6 565 cm3 a výkonu 340 k (250 kW).
|
Wheelsage.org
Pro modelový rok 1968 byl hardtop Buick Gran Sport důkladně přestylizován.
|
favcars.com
Výrazným prvkem na bocích byl prolis klesající od světlometů až k zadnímu kolu.
|
Wheelsage.org
Model Buick California GS se prodával výhradně v Kalifornii.
|
Wheelsage.org
Za necelých 3 tisíce dolarů byl k mání Buick GS 350 s 5,7litrovým V8 o výkonu 280 koní.
|
Wheelsage.org
Buick Gran Sport z roku 1969 měl svažující víko kufru a sdružené zadní svítilny umístěné v nárazníku.
|
Wheelsage.org
Interiér hardtopu GS 350 byl jednoduchý, včetně palubní desky s rychloměrem před dvouramenným volantem.
|
Wheelsage.org
I v roce 1969 se dal koupit kabriolet Buick GS 400, pokud měl zákazník připravených 3 300 dolarů.
|
Wheelsage.org
Kupé Buick GS 400 mělo mřížky vzduchových otvorů na kapotě a výraznou přední masku.
|
Wheelsage.org
Gran Sport ročníku 1970 podstoupil mírný facelift týkající se především přídě. Maska chladiče byla uprostřed rozdělena svislou příčkou.
|
Wheelsage.org
Buick GS 455 poháněl motor V8 s objemem válců úctyhodných 7,5 litru, výkonem 355 koní a točivým momentem 691 Nm.
|
Wheelsage.org
Při pohledu zboku byla nevíce patrná změna tvaru zadních bočních oken. Velký spoiler na zádi mu slušel.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřový hardtop Buick GSX vycházel z GS 455 a standardně měl motor 455 V8, čtyřstupňový manuál nebo třístupňový automat Turbo Hydra-Matic.
|
streetmusclemag.com
Buick GSX měl zpravidla černou kapotu a černé pruhy na bocích, které se směrem dozadu rozšiřovaly a spojily se na zadním spoileru.
|
gmauthority.com
Kupé Buick GS 455 ročník 1971. Kvůli snížení komprese trochu poklesly výkony motorů V8 350 a 455.
|
Mueller – Classic GM Muscle
Modelový rok 1973 přinesl změnu v podobě přechodu od výchozího modelu Skylark na Century.
|
Mueller – Classic GM Muscle
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší