Busny a jejich busík: Na 48.250 km dlouhé cestě se závadám nevyhnuli
30
/
36
Prohlédnout znovu
Busny a jejich busík: Na 48.250 km dlouhé cestě se závadám nevyhnuli
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Není snad jediný díl pořadu, kde byl David neřešil nějaký defekt na autě
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor za zadní nápravou bohužel hřeje do lůžka, což není v Africe zrovna výhodou
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prakticky založená Marika a pohodář David se po cestě skvěle doplňovali. Často ho prý chtěla zabít…
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Medvídek Hugo prochází celým seriálem, ušil ho vlastnoručně David ze starého potahu sedačky Marice jako dárek na počátku vztahu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte