Busny a jejich busík: Na 48.250 km dlouhé cestě se závadám nevyhnuli
10
/
36
Prohlédnout znovu
Busny a jejich busík: Na 48.250 km dlouhé cestě se závadám nevyhnuli
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Není snad jediný díl pořadu, kde byl David neřešil nějaký defekt na autě
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor za zadní nápravou bohužel hřeje do lůžka, což není v Africe zrovna výhodou
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prakticky založená Marika a pohodář David se po cestě skvěle doplňovali. Často ho prý chtěla zabít…
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Medvídek Hugo prochází celým seriálem, ušil ho vlastnoručně David ze starého potahu sedačky Marice jako dárek na počátku vztahu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul