Byli jsme na Contidromu: Co dělá cenu pneumatik?

50/82
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Do areálu se nikdo nepovolaný nedostane, focení je zakázáno. My dnes máme výjimku.
    Do areálu se nikdo nepovolaný nedostane, focení je zakázáno. My dnes máme výjimku.| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Na vlastní oči spatříte zamaskované prototypy aut, pro která se hledají optimální gumy do prvovýroby
    Na vlastní oči spatříte zamaskované prototypy aut, pro která se hledají optimální gumy do prvovýroby| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • K testům slouží stovka vozů bez značek, které jsou obvykle bez interiérů, zato s umělou zátěží a tykadly na vodicí kolejnice
    K testům slouží stovka vozů bez značek, které jsou obvykle bez interiérů, zato s umělou zátěží a tykadly na vodicí kolejnice| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Kvůli zachování objektivních vlastností testů brzdí auto stále dokola na kryté 300metrové dráze bez přičinění člověka
    Kvůli zachování objektivních vlastností testů brzdí auto stále dokola na kryté 300metrové dráze bez přičinění člověka| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Hlučnost pneumatik se testuje na trati pokryté speciálním asfaltem. O hlučnosti často nerozhodují decibely, ale pro ucho nepříjemná frekvence.
    Hlučnost pneumatik se testuje na trati pokryté speciálním asfaltem. O hlučnosti často nerozhodují decibely, ale pro ucho nepříjemná frekvence.| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
  • Zkušební areál Contidrom
    Zkušební areál Contidrom| Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom
Do areálu se nikdo nepovolaný nedostane, focení je zakázáno. My dnes máme výjimku.
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Na vlastní oči spatříte zamaskované prototypy aut, pro která se hledají optimální gumy do prvovýroby
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
K testům slouží stovka vozů bez značek, které jsou obvykle bez interiérů, zato s umělou zátěží a tykadly na vodicí kolejnice
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Kvůli zachování objektivních vlastností testů brzdí auto stále dokola na kryté 300metrové dráze bez přičinění člověka
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Hlučnost pneumatik se testuje na trati pokryté speciálním asfaltem. O hlučnosti často nerozhodují decibely, ale pro ucho nepříjemná frekvence.
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom
Zkušební areál Contidrom