Do areálu se nikdo nepovolaný nedostane, focení je zakázáno. My dnes máme výjimku.|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Na vlastní oči spatříte zamaskované prototypy aut, pro která se hledají optimální gumy do prvovýroby|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
K testům slouží stovka vozů bez značek, které jsou obvykle bez interiérů, zato s umělou zátěží a tykadly na vodicí kolejnice|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Kvůli zachování objektivních vlastností testů brzdí auto stále dokola na kryté 300metrové dráze bez přičinění člověka|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Continental
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Hlučnost pneumatik se testuje na trati pokryté speciálním asfaltem. O hlučnosti často nerozhodují decibely, ale pro ucho nepříjemná frekvence.|
Zdroj: Continental