Byli jsme u dálkového měření emisí: Šidítko poznají na dálku!
23
/
35
Prohlédnout znovu
Byli jsme u dálkového měření emisí: Šidítko poznají na dálku!
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dánský policista Martin Kristenssen (vpravo) ukazuje českým kolegům, kde se nejčastěji krabičky skrývají
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Martin neváhá vyjmout kryt pojistkové skříňky a zkoumat, zda některá nechybí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Neoriginální doplňkové zařízení nejčastěji prozradí nápadně odlišný kabel napájení ve svazku
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Krabička může být umístěna na rámu, policisté se proto musejí dívat i zespodu
|
Svět motorů/Petr Slováček
Když se šofér nebo majitel nepřiznají, neváhají policisté hledat důkazy se šroubovákem v ruce
|
Svět motorů/Petr Slováček
Spektrometr se vejde do zavazadelníku běžného osobního auta
|
Svět motorů/Petr Slováček
Nasávací trubice jsou vyvedeny pod autem a exhalace jímají asi půl metru nad vozovkou
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Systém pracuje zcela automaticky. Jakmile nasbírá dostatečný objem vzorku a vyhodnotí jej, dá pomocí barevné stupnice hlášku.
|
Svět motorů/Petr Slováček
K rozeznávání emisního stupně kamionů má posádka jednoduchou příručku
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Velký test nosičů jízdních kol, Martin Vaculík v Renaultu a SUV, co není nudné. Sledujte Svět motorů TV!
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde
Unikátní Lotus M200 hledá nového majitele. Je dokonce plně funkční