Byli jsme u dálkového měření emisí: Šidítko poznají na dálku!
30
/
35
Prohlédnout znovu
Byli jsme u dálkového měření emisí: Šidítko poznají na dálku!
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dánský policista Martin Kristenssen (vpravo) ukazuje českým kolegům, kde se nejčastěji krabičky skrývají
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Martin neváhá vyjmout kryt pojistkové skříňky a zkoumat, zda některá nechybí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Neoriginální doplňkové zařízení nejčastěji prozradí nápadně odlišný kabel napájení ve svazku
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Krabička může být umístěna na rámu, policisté se proto musejí dívat i zespodu
|
Svět motorů/Petr Slováček
Když se šofér nebo majitel nepřiznají, neváhají policisté hledat důkazy se šroubovákem v ruce
|
Svět motorů/Petr Slováček
Spektrometr se vejde do zavazadelníku běžného osobního auta
|
Svět motorů/Petr Slováček
Nasávací trubice jsou vyvedeny pod autem a exhalace jímají asi půl metru nad vozovkou
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Systém pracuje zcela automaticky. Jakmile nasbírá dostatečný objem vzorku a vyhodnotí jej, dá pomocí barevné stupnice hlášku.
|
Svět motorů/Petr Slováček
K rozeznávání emisního stupně kamionů má posádka jednoduchou příručku
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu