Byli jsme u dálkového měření emisí: Šidítko poznají na dálku!
35
/
35
Prohlédnout znovu
Byli jsme u dálkového měření emisí: Šidítko poznají na dálku!
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dánský policista Martin Kristenssen (vpravo) ukazuje českým kolegům, kde se nejčastěji krabičky skrývají
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Martin neváhá vyjmout kryt pojistkové skříňky a zkoumat, zda některá nechybí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Neoriginální doplňkové zařízení nejčastěji prozradí nápadně odlišný kabel napájení ve svazku
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Krabička může být umístěna na rámu, policisté se proto musejí dívat i zespodu
|
Svět motorů/Petr Slováček
Když se šofér nebo majitel nepřiznají, neváhají policisté hledat důkazy se šroubovákem v ruce
|
Svět motorů/Petr Slováček
Spektrometr se vejde do zavazadelníku běžného osobního auta
|
Svět motorů/Petr Slováček
Nasávací trubice jsou vyvedeny pod autem a exhalace jímají asi půl metru nad vozovkou
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Systém pracuje zcela automaticky. Jakmile nasbírá dostatečný objem vzorku a vyhodnotí jej, dá pomocí barevné stupnice hlášku.
|
Svět motorů/Petr Slováček
K rozeznávání emisního stupně kamionů má posádka jednoduchou příručku
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu