Byli jsme u dálkového měření emisí: Šidítko poznají na dálku!
9
/
35
Prohlédnout znovu
Byli jsme u dálkového měření emisí: Šidítko poznají na dálku!
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dánský policista Martin Kristenssen (vpravo) ukazuje českým kolegům, kde se nejčastěji krabičky skrývají
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Martin neváhá vyjmout kryt pojistkové skříňky a zkoumat, zda některá nechybí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Neoriginální doplňkové zařízení nejčastěji prozradí nápadně odlišný kabel napájení ve svazku
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Krabička může být umístěna na rámu, policisté se proto musejí dívat i zespodu
|
Svět motorů/Petr Slováček
Když se šofér nebo majitel nepřiznají, neváhají policisté hledat důkazy se šroubovákem v ruce
|
Svět motorů/Petr Slováček
Spektrometr se vejde do zavazadelníku běžného osobního auta
|
Svět motorů/Petr Slováček
Nasávací trubice jsou vyvedeny pod autem a exhalace jímají asi půl metru nad vozovkou
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Systém pracuje zcela automaticky. Jakmile nasbírá dostatečný objem vzorku a vyhodnotí jej, dá pomocí barevné stupnice hlášku.
|
Svět motorů/Petr Slováček
K rozeznávání emisního stupně kamionů má posádka jednoduchou příručku
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Byli jsme u dálkového měření emisí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena