Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice: Prášek, co dělá zázraky
15
/
53
Prohlédnout znovu
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice: Prášek, co dělá zázraky
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Displej uvnitř speciálního vozu ukazuje, kolik cementu musí šofér dávkovat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Osmačtyřicetiletý Remko Herremans pracuje s nizozemskou technologií v Česku už přes deset let. Sám se často zapojuje do výstavby. I my jsme ho zastihli v akci, jak sype přísadu z traktoru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přísada RoadCem se skládá z alkalických látek. Za hlavní devízu šedého prášku zmiňuje Herremans lepší hydrataci cementu, která zvyšuje pružnost konstrukcí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jelikož RoadCem umí zpracovat většinu organických složek v zemině, počet odváženého materiálu se smrskává na minimum
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zevrubné zhutnění za pomoci válců je důležitou součástí při každé výstavbě silnice. Poté se vozovka pokropí a je de facto ihned sjízdná.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny