Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice: Prášek, co dělá zázraky
5
/
53
Prohlédnout znovu
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice: Prášek, co dělá zázraky
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Displej uvnitř speciálního vozu ukazuje, kolik cementu musí šofér dávkovat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Osmačtyřicetiletý Remko Herremans pracuje s nizozemskou technologií v Česku už přes deset let. Sám se často zapojuje do výstavby. I my jsme ho zastihli v akci, jak sype přísadu z traktoru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přísada RoadCem se skládá z alkalických látek. Za hlavní devízu šedého prášku zmiňuje Herremans lepší hydrataci cementu, která zvyšuje pružnost konstrukcí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jelikož RoadCem umí zpracovat většinu organických složek v zemině, počet odváženého materiálu se smrskává na minimum
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zevrubné zhutnění za pomoci válců je důležitou součástí při každé výstavbě silnice. Poté se vozovka pokropí a je de facto ihned sjízdná.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu