Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice: Prášek, co dělá zázraky
41
/
53
Prohlédnout znovu
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice: Prášek, co dělá zázraky
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Displej uvnitř speciálního vozu ukazuje, kolik cementu musí šofér dávkovat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Osmačtyřicetiletý Remko Herremans pracuje s nizozemskou technologií v Česku už přes deset let. Sám se často zapojuje do výstavby. I my jsme ho zastihli v akci, jak sype přísadu z traktoru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přísada RoadCem se skládá z alkalických látek. Za hlavní devízu šedého prášku zmiňuje Herremans lepší hydrataci cementu, která zvyšuje pružnost konstrukcí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jelikož RoadCem umí zpracovat většinu organických složek v zemině, počet odváženého materiálu se smrskává na minimum
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zevrubné zhutnění za pomoci válců je důležitou součástí při každé výstavbě silnice. Poté se vozovka pokropí a je de facto ihned sjízdná.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Land Rover chystá špičkový Defender Octa. Má být nejlepší za všech podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre