Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Displej uvnitř speciálního vozu ukazuje, kolik cementu musí šofér dávkovat|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Osmačtyřicetiletý Remko Herremans pracuje s nizozemskou technologií v Česku už přes deset let. Sám se často zapojuje do výstavby. I my jsme ho zastihli v akci, jak sype přísadu z traktoru.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Přísada RoadCem se skládá z alkalických látek. Za hlavní devízu šedého prášku zmiňuje Herremans lepší hydrataci cementu, která zvyšuje pružnost konstrukcí.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jelikož RoadCem umí zpracovat většinu organických složek v zemině, počet odváženého materiálu se smrskává na minimum|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zevrubné zhutnění za pomoci válců je důležitou součástí při každé výstavbě silnice. Poté se vozovka pokropí a je de facto ihned sjízdná.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek