Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice: Prášek, co dělá zázraky
52
/
53
Prohlédnout znovu
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice: Prášek, co dělá zázraky
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Displej uvnitř speciálního vozu ukazuje, kolik cementu musí šofér dávkovat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Osmačtyřicetiletý Remko Herremans pracuje s nizozemskou technologií v Česku už přes deset let. Sám se často zapojuje do výstavby. I my jsme ho zastihli v akci, jak sype přísadu z traktoru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přísada RoadCem se skládá z alkalických látek. Za hlavní devízu šedého prášku zmiňuje Herremans lepší hydrataci cementu, která zvyšuje pružnost konstrukcí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jelikož RoadCem umí zpracovat většinu organických složek v zemině, počet odváženého materiálu se smrskává na minimum
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zevrubné zhutnění za pomoci válců je důležitou součástí při každé výstavbě silnice. Poté se vozovka pokropí a je de facto ihned sjízdná.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme u ekologické rychlovýstavby silnice technologií RoadCem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius