Byli jsme u stavitel stylových motorek: Neskutečné, co vyrobí z Babetty!
11
/
40
Prohlédnout znovu
Byli jsme u stavitel stylových motorek: Neskutečné, co vyrobí z Babetty!
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Budík je originál, jinak autor vyznává spíše úsporný designový styl
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Mopedu zůstaly původní pedály i celý pohonný řetězec, startuje se tedy pořád klasicky šlapáním
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zadní tlumiče pocházejí z čínského internetového tržiště a fungují prý velmi slušně
|
Svět motorů/Petr Slováček
Vzduchový filtr je tak gigantický jen proto, aby vyplnil prostor v rámu
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Na ventilcích kol nás zaujal vtipný detail v podobě miniaturních filtrů
|
Svět motorů/Petr Slováček
Původní budíky to odnesly před deseti lety při nehodě původního majitele
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Veškeré dřevo ve skutečnosti pokrývá hydrografický potisk
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Clog znamená anglicky dřevák, což prozrazuje nápis na nádrži
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Motor je čínská kopie Hondy 250. Petr Balon mu dal gravírování, aspoň prý takhle nepůsobí tak asijsky.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Překřížená výfuková kolena vyplňují mezeru za předním kolem
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Neokoukaná a přitom skvělá. Jaká země je TOP na letošní dovolenou?