Byli jsme u stavitel stylových motorek: Neskutečné, co vyrobí z Babetty!
30
/
40
Prohlédnout znovu
Byli jsme u stavitel stylových motorek: Neskutečné, co vyrobí z Babetty!
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Budík je originál, jinak autor vyznává spíše úsporný designový styl
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Mopedu zůstaly původní pedály i celý pohonný řetězec, startuje se tedy pořád klasicky šlapáním
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zadní tlumiče pocházejí z čínského internetového tržiště a fungují prý velmi slušně
|
Svět motorů/Petr Slováček
Vzduchový filtr je tak gigantický jen proto, aby vyplnil prostor v rámu
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Na ventilcích kol nás zaujal vtipný detail v podobě miniaturních filtrů
|
Svět motorů/Petr Slováček
Původní budíky to odnesly před deseti lety při nehodě původního majitele
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Veškeré dřevo ve skutečnosti pokrývá hydrografický potisk
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Clog znamená anglicky dřevák, což prozrazuje nápis na nádrži
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Motor je čínská kopie Hondy 250. Petr Balon mu dal gravírování, aspoň prý takhle nepůsobí tak asijsky.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Překřížená výfuková kolena vyplňují mezeru za předním kolem
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz