Byli jsme u stavitel stylových motorek: Neskutečné, co vyrobí z Babetty!
36
/
40
Prohlédnout znovu
Byli jsme u stavitel stylových motorek: Neskutečné, co vyrobí z Babetty!
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Budík je originál, jinak autor vyznává spíše úsporný designový styl
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Mopedu zůstaly původní pedály i celý pohonný řetězec, startuje se tedy pořád klasicky šlapáním
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zadní tlumiče pocházejí z čínského internetového tržiště a fungují prý velmi slušně
|
Svět motorů/Petr Slováček
Vzduchový filtr je tak gigantický jen proto, aby vyplnil prostor v rámu
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
|
Svět motorů/Petr Slováček
Na ventilcích kol nás zaujal vtipný detail v podobě miniaturních filtrů
|
Svět motorů/Petr Slováček
Původní budíky to odnesly před deseti lety při nehodě původního majitele
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Veškeré dřevo ve skutečnosti pokrývá hydrografický potisk
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Clog znamená anglicky dřevák, což prozrazuje nápis na nádrži
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Motor je čínská kopie Hondy 250. Petr Balon mu dal gravírování, aspoň prý takhle nepůsobí tak asijsky.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Překřížená výfuková kolena vyplňují mezeru za předním kolem
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“
|
Svět motorů/Petr Slováček
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid