Byli jsme u unikátních nárazových testů! Ne vždy je bouračka nutná!

25/37
Přehled fotografií
Zavřít
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Detaily simulují lidské tělo a jsou plné čidel, která měří zatížení. Typicky krčních obratlů nebo žeber.
    Detaily simulují lidské tělo a jsou plné čidel, která měří zatížení. Typicky krčních obratlů nebo žeber.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Figuríny mají lidské proporce včetně hmotnosti jednotlivých částí těla
    Figuríny mají lidské proporce včetně hmotnosti jednotlivých částí těla| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Detaily simulují lidské tělo a jsou plné čidel, která měří zatížení. Typicky krčních obratlů nebo žeber.
    Detaily simulují lidské tělo a jsou plné čidel, která měří zatížení. Typicky krčních obratlů nebo žeber.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Různorodí jsou nejen lidé, ale i jejich modely. Liší se velikostí, pohlavím a hmotností. Ta v posledních letech narostla ze sedmdesáti kilogramů přes metrák s tím, jak tloustne populace.
    Různorodí jsou nejen lidé, ale i jejich modely. Liší se velikostí, pohlavím a hmotností. Ta v posledních letech narostla ze sedmdesáti kilogramů přes metrák s tím, jak tloustne populace.| Zdroj: acz
  • Celá auta si obvykle rozbíjejí automobilky samy, tady zkoušejí jednotlivé komponenty – třeba dětské sedačky
    Celá auta si obvykle rozbíjejí automobilky samy, tady zkoušejí jednotlivé komponenty – třeba dětské sedačky| Zdroj: acz
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Pokročilý systém bočního nárazu tady mají od ledna 2018. Umožňuje řízenou deformaci skeletu auta ještě před hlavním pohybem katapultu.
    Pokročilý systém bočního nárazu tady mají od ledna 2018. Umožňuje řízenou deformaci skeletu auta ještě před hlavním pohybem katapultu.| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • Testovací figuríny
    Testovací figuríny| Zdroj: TÜV SÜD
  • V Bezděčíně se specializují na virtuální simulace, které pak ověřují boční saňovou zkouškou
    V Bezděčíně se specializují na virtuální simulace, které pak ověřují boční saňovou zkouškou| Zdroj: TÜV SÜD
  • V Bezděčíně se specializují na virtuální simulace, které pak ověřují boční saňovou zkouškou
    V Bezděčíně se specializují na virtuální simulace, které pak ověřují boční saňovou zkouškou| Zdroj: TÜV SÜD
  • 50 let crash testů vozů Škoda
    50 let crash testů vozů Škoda| Zdroj: Škoda
  • 50 let crash testů vozů Škoda
    50 let crash testů vozů Škoda| Zdroj: Škoda
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Detaily simulují lidské tělo a jsou plné čidel, která měří zatížení. Typicky krčních obratlů nebo žeber.
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Figuríny mají lidské proporce včetně hmotnosti jednotlivých částí těla
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Detaily simulují lidské tělo a jsou plné čidel, která měří zatížení. Typicky krčních obratlů nebo žeber.
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Různorodí jsou nejen lidé, ale i jejich modely. Liší se velikostí, pohlavím a hmotností. Ta v posledních letech narostla ze sedmdesáti kilogramů přes metrák s tím, jak tloustne populace.
Celá auta si obvykle rozbíjejí automobilky samy, tady zkoušejí jednotlivé komponenty – třeba dětské sedačky
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Pokročilý systém bočního nárazu tady mají od ledna 2018. Umožňuje řízenou deformaci skeletu auta ještě před hlavním pohybem katapultu.
Testovací figuríny
Testovací figuríny
Testovací figuríny
V Bezděčíně se specializují na virtuální simulace, které pak ověřují boční saňovou zkouškou
V Bezděčíně se specializují na virtuální simulace, které pak ověřují boční saňovou zkouškou
50 let crash testů vozů Škoda
50 let crash testů vozů Škoda