Byli jsme v laboratoři nedestruktivních zkoušek: Crashtesty bez bouračky!
6
/
7
Prohlédnout znovu
Byli jsme v laboratoři nedestruktivních zkoušek: Crashtesty bez bouračky!
Byli jsme v laboratoři nedestruktivních zkoušek: Crashtesty bez bouračky!
|
acz
Abarth
|
acz
Hlavní výhodu reverzních testů představuje možnost fi gurínu na startu přesně usadit
|
acz
Odpalovací zařízení praku pracuje na principu přepouštění tlaku servoventilem z nádrží za píst
|
acz
Zkouška účinnosti hlavové opěrky
|
acz
Náraz za nízké rychlosti
|
acz
Nárazová zkouška kol z lehkých slitin
|
acz
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění