Byli jsme v laboratoři nedestruktivních zkoušek: Crashtesty bez bouračky!
7
/
7
Prohlédnout znovu
Byli jsme v laboratoři nedestruktivních zkoušek: Crashtesty bez bouračky!
Byli jsme v laboratoři nedestruktivních zkoušek: Crashtesty bez bouračky!
|
acz
Abarth
|
acz
Hlavní výhodu reverzních testů představuje možnost fi gurínu na startu přesně usadit
|
acz
Odpalovací zařízení praku pracuje na principu přepouštění tlaku servoventilem z nádrží za píst
|
acz
Zkouška účinnosti hlavové opěrky
|
acz
Náraz za nízké rychlosti
|
acz
Nárazová zkouška kol z lehkých slitin
|
acz
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům