Cadillac 62 z roku 1954 měl přední masku s jemnějším mřížováním a kruhové světlomety v předních blatnících pod stříškami v barvě karoserie.|
Zdroj: beverlyhillscarclub.com
Sedan Cadillac 62 z roku 1953 měl šikmé přední sloupky a nižší ploutve na zadních blatnících.|
Zdroj: wheelsage
Čtyř až pětimístný kabriolet Cadillac 62. Dvoudveřové vozy byly o něco delší než sedany (5 674 mm).|
Zdroj: wheelsage
Všechny vozy Cadillac ročníku 1952 měly přední a zadní blatníky odděleny výraznou svislou lištou|
Zdroj: admcars.com
Cadillac 62 Coupe de Ville mělo oddělená a sklopná opěradla předních sedadel.|
Zdroj: wheelsage
Coupe de Ville vycházelo z modelu Cadillac Sixty Special.|
Zdroj: wheelsage
Všechny modely Cadillac ročníku 1954 měly pomocná mlhová světla zakomponovaná do masky chladiče.|
Zdroj: bringatrailer.com
Dvoudveřové kupé Cadillac 62 se střechou hardtop bez středových sloupků.|
Zdroj: wheelsage
Dvě kupé Cadillac 62 se v roce 1954 zúčastnila mexického závodu Carrera Panamericana. Nejlepší z nich skončilo na 11. místě.|
Zdroj: wheelsage
Sedan Cadillac série 62 modelového ročníku 1954 byl prvním vozem čtvrté generace, vyráběné v letech 1954 až 1956.|
Zdroj: wheelsage
Na vozech Cadillac se chromem nešetřilo. Zadní kola byla částečně zakrytá.|
Zdroj: fastlanecars.com
Zadní nárazník byl po stranách zakončen koncovkami výfuku navazujícími na zadní blatníky.|
Zdroj: fastlanecars.com
V roce 1954 prezentoval General Motors na putovní výstavě automobilů Motorama koncept Cadillac El Camino.|
Zdroj: Karel Haas
Dvoumístné kupé s velkými zadními ploutvemi se stalo předobrazem dalšího konceptu Cadillac Eldorado Brougham.|
Zdroj: pinterest.com
Luxusní kabriolet Cadillac Eldorado stál přes 5 700 dolarů.|
Zdroj: admcars.com
Eldorado mělo zadní blatníky nahoře zakončené ploutvičkami s koncovými svítilnami.|
Zdroj: wheelsage
Před volantem měl kabriolet Eldorado velký rychloměr s vodorovnou stupnicí.|
Zdroj: wheelsage
Eldorado poháněl vidlicový osmiválec s rozvodem OHV a objemem 5,4 litru.|
Zdroj: wheelsage
Cadillac Sixty Special ročníku 1954 měl rozvor prodloužený na 3 378 mm a na karoserii o něco více chromu.|
Zdroj: facebook.com
Osmimístná limuzína Cadillac Fleetwood 75 byla největším vozem značky Cadillac s délkou přes 6 metrů.|
Zdroj: wheelsage
Fleetwood 75 měl pohotovostní hmotnost 2 280 kg a dosahoval rychlost 160 km/h.|
Zdroj: pinterest.com
Vozy Cadillac modelového ročníku 1955 se lišily jen drobnými změnami na karoserii a silnějšími motory V8.|
Zdroj: wheelsage