Cadillac 1954: Přední sloupky už nebránily v rozhledu

23/22
Zavřít
  • Cadillac 62 z roku 1954 měl přední masku s jemnějším mřížováním a kruhové světlomety v předních blatnících pod stříškami v barvě karoserie.
    Cadillac 62 z roku 1954 měl přední masku s jemnějším mřížováním a kruhové světlomety v předních blatnících pod stříškami v barvě karoserie.| Zdroj: beverlyhillscarclub.com
  • Sedan Cadillac 62 z roku 1953 měl šikmé přední sloupky a nižší ploutve na zadních blatnících.
    Sedan Cadillac 62 z roku 1953 měl šikmé přední sloupky a nižší ploutve na zadních blatnících.| Zdroj: wheelsage
  • Čtyř až pětimístný kabriolet Cadillac 62. Dvoudveřové vozy byly o něco delší než sedany (5 674 mm).
    Čtyř až pětimístný kabriolet Cadillac 62. Dvoudveřové vozy byly o něco delší než sedany (5 674 mm).| Zdroj: wheelsage
  • Všechny vozy Cadillac ročníku 1952 měly přední a zadní blatníky odděleny výraznou svislou lištou
    Všechny vozy Cadillac ročníku 1952 měly přední a zadní blatníky odděleny výraznou svislou lištou| Zdroj: admcars.com
  • Cadillac 62 Coupe de Ville mělo oddělená a sklopná opěradla předních sedadel.
    Cadillac 62 Coupe de Ville mělo oddělená a sklopná opěradla předních sedadel.| Zdroj: wheelsage
  • Coupe de Ville vycházelo z modelu Cadillac Sixty Special.
    Coupe de Ville vycházelo z modelu Cadillac Sixty Special.| Zdroj: wheelsage
  • Všechny modely Cadillac ročníku 1954 měly pomocná mlhová světla zakomponovaná do masky chladiče.
    Všechny modely Cadillac ročníku 1954 měly pomocná mlhová světla zakomponovaná do masky chladiče.| Zdroj: bringatrailer.com
  • Dvoudveřové kupé Cadillac 62 se střechou hardtop bez středových sloupků.
    Dvoudveřové kupé Cadillac 62 se střechou hardtop bez středových sloupků.| Zdroj: wheelsage
  • Dvě kupé Cadillac 62 se v roce 1954 zúčastnila mexického závodu Carrera Panamericana. Nejlepší z nich skončilo na 11. místě.
    Dvě kupé Cadillac 62 se v roce 1954 zúčastnila mexického závodu Carrera Panamericana. Nejlepší z nich skončilo na 11. místě.| Zdroj: wheelsage
  • Sedan Cadillac série 62 modelového ročníku 1954 byl prvním vozem čtvrté generace, vyráběné v letech 1954 až 1956.
    Sedan Cadillac série 62 modelového ročníku 1954 byl prvním vozem čtvrté generace, vyráběné v letech 1954 až 1956.| Zdroj: wheelsage
  • Na vozech Cadillac se chromem nešetřilo. Zadní kola byla částečně zakrytá.
    Na vozech Cadillac se chromem nešetřilo. Zadní kola byla částečně zakrytá.| Zdroj: fastlanecars.com
  • Zadní nárazník byl po stranách zakončen koncovkami výfuku navazujícími na zadní blatníky.
    Zadní nárazník byl po stranách zakončen koncovkami výfuku navazujícími na zadní blatníky.| Zdroj: fastlanecars.com
  • V roce 1954 prezentoval General Motors na putovní výstavě automobilů Motorama koncept Cadillac El Camino.
    V roce 1954 prezentoval General Motors na putovní výstavě automobilů Motorama koncept Cadillac El Camino.| Zdroj: Karel Haas
  • Dvoumístné kupé s velkými zadními ploutvemi se stalo předobrazem dalšího konceptu Cadillac Eldorado Brougham.
    Dvoumístné kupé s velkými zadními ploutvemi se stalo předobrazem dalšího konceptu Cadillac Eldorado Brougham.| Zdroj: pinterest.com
  • Luxusní kabriolet Cadillac Eldorado stál přes 5 700 dolarů.
    Luxusní kabriolet Cadillac Eldorado stál přes 5 700 dolarů.| Zdroj: admcars.com
  • Eldorado mělo zadní blatníky nahoře zakončené ploutvičkami s koncovými svítilnami.
    Eldorado mělo zadní blatníky nahoře zakončené ploutvičkami s koncovými svítilnami.| Zdroj: wheelsage
  • Před volantem měl kabriolet Eldorado velký rychloměr s vodorovnou stupnicí.
    Před volantem měl kabriolet Eldorado velký rychloměr s vodorovnou stupnicí.| Zdroj: wheelsage
  • Eldorado poháněl vidlicový osmiválec s rozvodem OHV a objemem 5,4 litru.
    Eldorado poháněl vidlicový osmiválec s rozvodem OHV a objemem 5,4 litru.| Zdroj: wheelsage
  • Cadillac Sixty Special ročníku 1954 měl rozvor prodloužený na 3 378 mm a na karoserii o něco více chromu.
    Cadillac Sixty Special ročníku 1954 měl rozvor prodloužený na 3 378 mm a na karoserii o něco více chromu.| Zdroj: facebook.com
  • Osmimístná limuzína Cadillac Fleetwood 75 byla největším vozem značky Cadillac s délkou přes 6 metrů.
    Osmimístná limuzína Cadillac Fleetwood 75 byla největším vozem značky Cadillac s délkou přes 6 metrů.| Zdroj: wheelsage
  • Fleetwood 75 měl pohotovostní hmotnost 2 280 kg a dosahoval rychlost 160 km/h.
    Fleetwood 75 měl pohotovostní hmotnost 2 280 kg a dosahoval rychlost 160 km/h.| Zdroj: pinterest.com
  • Vozy Cadillac modelového ročníku 1955 se lišily jen drobnými změnami na karoserii a silnějšími motory V8.
    Vozy Cadillac modelového ročníku 1955 se lišily jen drobnými změnami na karoserii a silnějšími motory V8.| Zdroj: wheelsage
Cadillac 62 z roku 1954 měl přední masku s jemnějším mřížováním a kruhové světlomety v předních blatnících pod stříškami v barvě karoserie.
Sedan Cadillac 62 z roku 1953 měl šikmé přední sloupky a nižší ploutve na zadních blatnících.
Čtyř až pětimístný kabriolet Cadillac 62. Dvoudveřové vozy byly o něco delší než sedany (5 674 mm).
Všechny vozy Cadillac ročníku 1952 měly přední a zadní blatníky odděleny výraznou svislou lištou
Cadillac 62 Coupe de Ville mělo oddělená a sklopná opěradla předních sedadel.
Coupe de Ville vycházelo z modelu Cadillac Sixty Special.
Všechny modely Cadillac ročníku 1954 měly pomocná mlhová světla zakomponovaná do masky chladiče.
Dvoudveřové kupé Cadillac 62 se střechou hardtop bez středových sloupků.
Dvě kupé Cadillac 62 se v roce 1954 zúčastnila mexického závodu Carrera Panamericana. Nejlepší z nich skončilo na 11. místě.
Sedan Cadillac série 62 modelového ročníku 1954 byl prvním vozem čtvrté generace, vyráběné v letech 1954 až 1956.
Na vozech Cadillac se chromem nešetřilo. Zadní kola byla částečně zakrytá.
Zadní nárazník byl po stranách zakončen koncovkami výfuku navazujícími na zadní blatníky.
V roce 1954 prezentoval General Motors na putovní výstavě automobilů Motorama koncept Cadillac El Camino.
Dvoumístné kupé s velkými zadními ploutvemi se stalo předobrazem dalšího konceptu Cadillac Eldorado Brougham.
Luxusní kabriolet Cadillac Eldorado stál přes 5 700 dolarů.
Eldorado mělo zadní blatníky nahoře zakončené ploutvičkami s koncovými svítilnami.
Před volantem měl kabriolet Eldorado velký rychloměr s vodorovnou stupnicí.
Eldorado poháněl vidlicový osmiválec s rozvodem OHV a objemem 5,4 litru.
Cadillac Sixty Special ročníku 1954 měl rozvor prodloužený na 3 378 mm a na karoserii o něco více chromu.
Osmimístná limuzína Cadillac Fleetwood 75 byla největším vozem značky Cadillac s délkou přes 6 metrů.
Fleetwood 75 měl pohotovostní hmotnost 2 280 kg a dosahoval rychlost 160 km/h.
Vozy Cadillac modelového ročníku 1955 se lišily jen drobnými změnami na karoserii a silnějšími motory V8.