Cadillac 1961: Doba křídel s hardtopy a kabriolety dlouhými přes 5,5 metru
22
/
22
Prohlédnout znovu
Cadillac 1961: Doba křídel s hardtopy a kabriolety dlouhými přes 5,5 metru
Čtyřdveřový Cadillac 62 Hardtop Sedan se šesti bočními okny. To nejvíce vzadu bylo trojúhelníkové.
|
Cadillac
Cadillac 1961 převzal některé prvky designu z experimentálního konceptu Cadillac Cyclone z roku 1959, například dlouhé šikmé ploutvičky za předními a nad zadními koly.
|
GM
Ročník 1961 navazoval na modelový rok 1960. Kupé a sedan Cadillac 1960 byly vystaveny na pražské Autoshow 2007.
|
Karel Haas
Samostatnou sérii tvořil čtyřdveřový hardtop Cadillac Sixty Special Fleetwood s větracími okénky u oken všech dveří.
|
Vintage Car Collector
Kabriolet Cadillac 62 z roku 1961 měl do nově tvarované přední masky zabudované dvojité světlomety.
|
Karel Haas
Efektní zadní ploutve dvoudveřového kabrioletu byly zakončeny úzkými svislými koncovými světly.
|
Cadillac
Palubní desce vévodil rychloměr s vodorovnou stupnicí. Páka ovládání automatické převodovky byla na sloupku řízení.
|
Cadillac
Všechny modely Cadillc 1961 poháněl motor V8 s objemem 6384 cm3, ventilovým rozvodem OHV a výkonem 325 koní.
|
Cadillac
Zachovalý kabriolet Cadillac 62 z roku 1961 byl k vidění na srazu veteránů Legendy 2015.
|
Karel Haas
Přední okno modelů 1961 bylo méně panoramatické a sloupky A byly zahnuté dole místo nahoře.
|
Cadillac
Detaily světel na přídi a na zádi u kabrioletu Cadillac 62 z roku 1961.
|
Karel Haas
Na dvoudveřový hardtop Cadillac 62 Coupe de Ville si zákazník musel připravit nejméně 5 250 dolarů.
|
Cadillac
Hardtop Coupe mělo velké zadní okno a tenké zadní sloupky.
|
Cadillac
Kruhová zadní světla byla umístěna vodorovně v masivních chromovaných rámečcích a připomínala výtokovou trubici proudových letadel.
|
Cadillac
Cadillac 62 Sedan de Ville se čtyřmi bočními okny a panoramatickým zadním oknem.
|
Cadillac
Cadillac 62 Sedan de Ville se šesti bočními okny. Za příplatek se dalo pořídit elektrické ovládání oken dveří a nastavení předních sedadel.
|
Cadillac
Devítimístný sedan Cadillac Fleetwood Seventy-Five měl rozvor náprav prodloužený na 3805 mm.
|
FavCars
Cadillac Fleetwood 75 Imperial Sedan byl dlouhý 6154 mm a jeho cena začínala na 9 750 dolarů.
|
Cadillac
Limuzína Cadillac Fleetwood 75 měla přední sedadla oddělená přepážkou. Před zadní lavicí bylo tolik místa, že se tam vešla přídavná sklápěcí sedadla.
|
Cadillac
V modelovém roce 1962 se maska chladiče zploštila a středová vodorovná lišta se zúžila. Parkovací světla pod nárazníkem změnila tvar na obdélníkový.
|
Cadillac
Cadillac měl v roce 1963 stejný rozvor 3289 mm, ale délka narostla na 5664 mm a zadní ploutve byly nižší
|
Cadillac
Cadillac Coupe de Ville z roku 1964 měl šípovitou přední masku ve vodorovném i svislém směru.
|
Cadillac
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali